//

melding: facetime met jouw apple ID is geactiveerd op ipad van school

melding: facetime met jouw apple ID is geactiveerd op ipad van school discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijd terug was er de mogelijkheid om een leen ipad van school te krijgen. Ik wilde graag wel een ipad uitproberen en ben dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-13, 00:17
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard melding: facetime met jouw apple ID is geactiveerd op ipad van school

Een tijd terug was er de mogelijkheid om een leen ipad van school te krijgen. Ik wilde graag wel een ipad uitproberen en ben dus akkoord gegaan. Op de ipad heb ik geprobeerd facetime werkend te krijgen en wat telefoontjes proberen te plegen. vervolgens alles gewist en terug op school ingeleverd. Nu kreeg ik vanochtend de melding. facetime op (mijn apple ID) is geactiveerd op ''ipad van leerling'' wat dus de school ipad is..

Wat kan diegene nu allemaal doen met mijn account?
Is er de mogelijkheid om hem eraf te kicken zonder dat ik mijn wachtwoord moet verwijderen? Ik zit namelijk nog op een oud wachtwoord van een serie lowercase letters en heb geen zin om bij elke purchase een getal en uppercase letter te typen..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-13, 00:31
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Wacht nog even tot dat ze er aankopen mee doen. je zal dan vlug je wachtwoord veranderen

het kan zijn dat er nog een alternatief emailadres in gebruik is
https://appleid.apple.com/cgi-bin/We...MyAppleId.woa/
wijzig uw Primary Email Address NIET maar enkel Alternate Email Addresses als deze bestaan
  #3  
Oud 01-06-13, 03:03
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen betalingsgegevens in mijn apple ID zitten. verder moet je bij het kopen van een app een password invoeren en dit hebben ze niet. Het enige probleem is dat mijn facetime aan staat. Ik vraag me af of ze dan de contacten op mijn telefoon hieremee kunnen bellen of dat misschien facetime op de ipad aan zal gaan als ik die bel.

Waarom moet ik de alternatee wijzigen?
ik heb zojuist een alternate toegevoegd en mijn oude alternate veranderd in mijn main. vlak daarna kreeg ik helaas al weer de melding dat facetime geactiveerd was op ipad van leerling.

Wanneer ik het in jouw volgorde doe, wordt de ipad facetime dan wel gedeactiveerd?

bedankt voor je reply
  #4  
Oud 01-06-13, 09:50
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Wellicht heb je niet alles verwijderd. ik dacht misschien dat je bv. je alternatief e-mailadres niet verwijderd had waardoor Facetime nog steeds mogelijk was.
Het blijkt je primair e-mailadres te zijn dat nog actief is.

Was dit een ipad met (3G) mobiel internet of enkel Wi-Fi?

Je zal geen andere keuze hebben dan je wachtwoord te veranderen.
  #5  
Oud 01-06-13, 15:38
Guest-20230317192549
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

eentje met enkel Wi-Fi. Maar wat kan deze persoon nu doen? hij wordt gebeld wanneer mijn broertje mij probeert te facetimen? Als dit alles is bel ik hem gewoon nonstop elke dag tot hij het uitschakelt.
  #6  
Oud 01-06-13, 16:04
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Wat kan hij doen: hij kan andere bellen met jou naam. Misschien kan ie ook iMessage gebruiken.

Er staat toevallig toch geen zoek mijn iPhone op want anders kan je alles wissen op afstand via www.icloud.com
Reageren

Labels
facetime



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jouw wachtrij foto's van de iPad mathijs666 iPad algemeen 5 25-07-10 20:06
Continu de melding 'iPhone is geactiveerd' ballegooier iTunes 1 30-04-10 22:46
Wat Is Jouw Historie Met Apple..? CadmanF Chat en geruchten 29 25-02-08 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.