nieuwe muziek synchroniseert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een nieuwe laptop, dus ook weer veel gedoe met itunes. Nadat alles was gelukt synchroniseerde ik een paar nieuwe nummers en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe muziek synchroniseert niet
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop, dus ook weer veel gedoe met itunes. Nadat alles was gelukt synchroniseerde ik een paar nieuwe nummers en het ging gewoon goed.
Zojuist wilde ik weer nieuwe nummers synchroniseren, maar het komt maar niet op mn iphone. Tijdens het synchroniseren geeft itunes ook niet aan dat de nummers worden overgezet. Weet iemand wat het probleem is? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
open itunes en kijk of al je muziek aangevinkt is.
Sluit je iphone aan en klik in itunes op 'iphone (van.....)' Klik bovenaan op de tab 'Muziek" Kijk of daar ook al je muziek is aangevinkt (artisten en eventueel albums) klik dan synchroniseren Laatst gewijzigd door Werner1963; 06-06-13 om 10:54. |
|
|||
|
|||
Ja staat gewoon aangevinkt, de eerste keer was het ook gewoon gelukt. Heb nu een ander programma, alleen zo kan ik geen reservekopieen maken zonder dat al mn muziek er af gegooit word..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek synchroniseert niet volledig. | Sveneezy | Muziek, foto & video | 9 | 18-12-11 22:48 |
Muziek synchroniseert niet meer | Belle87 | iTunes | 1 | 12-06-11 14:11 |
Muziek synchroniseert niet meer? | JCC | iTunes | 0 | 05-04-11 00:21 |
itunes synchroniseert niet alle muziek | Guest-20191103144301 | iTunes | 2 | 27-12-10 11:19 |
Muziek synchroniseert niet | LuukeB | iTunes | 5 | 20-12-10 07:39 |
|
|