Hoe kan ik maandag bericht krijgen wanneer de keynote online staat? (zonder spoilers) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag maandag de WWDC keynote bekijken zonder op voorrand al artikels te lezen. D.w.z. vanaf 7u geen Twitter en niet surfen naar iphoneclub.nl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik maandag bericht krijgen wanneer de keynote online staat? (zonder spoilers)
Ik zou graag maandag de WWDC keynote bekijken zonder op voorrand al artikels te lezen. D.w.z. vanaf 7u geen Twitter en niet surfen naar iphoneclub.nl
Hoe kan ik bericht krijgen wanneer de keynote op apple.com te bekijken is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dinsdag pas gaan kijken op de iphoneclub
|
|||
|
|||
http://www.apple.com/apple-events/
En dan de video linksboven kiezen en niet lezen wat er onder staat, want daar staat al welke producten ze aangekondigt hebben |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe weet ik wanneer ik weer kan bellen? | ovyx | Jailbreak | 6 | 09-04-11 23:17 |
iPhone: Hoe iPhone in huidige staat krijgen na jailbreak? | heintjep | Jailbreak | 27 | 01-09-09 17:08 |
|
|