emails verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik gebruik de standaard email applic op mijn iphone van Apple. Ik krijg regelmatig veel mails per dag. Als ik ze wilt verwijderen dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
emails verwijderen
Hallo, ik gebruik de standaard email applic op mijn iphone van Apple.
Ik krijg regelmatig veel mails per dag. Als ik ze wilt verwijderen dan selecteer ik de mails één voor één. Is er geen manier om alle mails in één keer te selecteren en dan te verwijderen? Net als in je Hotmail, Gmail of Outlook? Wie weet raad?? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werner bedankt echter wat in de link Snel e-mailberichten wissen op iPhone en iPad - iPhoneclub.nl staat ken ik al. Waar het om gaat is als je die "witte bolletjes"zie moet je nog steeds één voor één de bolletjes aanklikken. Is er niet een optie om de "witte bolletjes" in één keer alles te selecteren? en dan alles verwijderen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nee, je kan alleen de berichten in 1 keer verwijderen als ze in de prullenmand staan
een ander optie is met je computer naar https://www.icloud.com/#mail Laatst gewijzigd door Werner1963; 11-06-13 om 15:50. |
|
|||
|
|||
na de computer crach staan er 3500 mails in mijn in box. Hoe kan je van 1 persoon alle mails verzamelen en dan deleten of in een map stoppen? één voor één verwijderen is gewoon geen optie!!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatisch verwijderen emails | sa-jaws | iPhone algemeen | 2 | 10-09-12 10:51 |
Lege emails: niet te verwijderen? | doubledutch | iPhone algemeen | 3 | 21-09-10 23:34 |
emails verwijderen iphone en server | spaans edje | iPhone algemeen | 5 | 13-04-10 11:19 |
emails via MobileMe en PC | ducmen | Desktop-applicaties | 1 | 22-01-09 22:33 |
emails dubbel | geforce86 | Archief | 2 | 08-11-07 15:40 |
|
|