iphone 5 calender scrolled verder discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik heb een iphone met een kronkel in de agenda. Als ik in de agenda scroll en stop waar ik de afspraak wil maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 calender scrolled verder
Hai,
Ik heb een iphone met een kronkel in de agenda. Als ik in de agenda scroll en stop waar ik de afspraak wil maken dan scrolled hij soms verder of terug! Wat kan ik hier aan doen? Heeft iemand anders dit ook? Annemiek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een screenprotector op je scherm zitten? Zo ja, haal die er eens af en probeer nog eens? Zo nee, probeer eens het tovermiddel van de iPhone, de harde reset.
|
|||
|
|||
Hai, nee geen screenprotector, is een harde reset de enige optie?
|
|
|||
|
|||
Een harde reset kan je uitvoeren door de homeknop en de standbyknop tegelijk ingedrukt te houden tot het scherm van je iPhone zwart wordt en daarna het Apple-logo weer verschijnt. Wees gerust als het heropstarten tijd in beslag neemt, dit is normaal.
Je verliest geen gegevens |
|
|||
|
|||
Hai, dank je voor de harde reset optie maar helaas ook dat werkt niet!
Iemand anders nog optie's? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren iPhone en Google Calender | Yowza | iTunes | 4 | 07-05-12 11:58 |
Mac OS X: calender opent niet meer op iphone | daretodo | Desktop-applicaties | 3 | 21-01-11 14:45 |
crash iphone later de pc en nu verder ??? | r-terhofte | iPhone algemeen | 0 | 27-07-10 00:57 |
Calender Iphone kwijt.... | spinner | iTunes | 1 | 16-05-09 16:56 |
Iphone standby, calender datas etc te zien, hoe komt dit? | orli | iPhone algemeen | 5 | 30-05-08 17:54 |
|
|