ipod start niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik zit met een probleem, ik heb mijn ipod 4g gejailbreakt( al een half jaar) al een hele middag in de lader hangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod start niet
hallo allemaal, ik zit met een probleem,
ik heb mijn ipod 4g gejailbreakt( al een half jaar) al een hele middag in de lader hangen maar hij blijft hangen in dit teken ( de linkse hiervan) ik heb t al allemaal stofvrij gemaakt maar dat werkt ook niet. als ik hem uit de stekker haal en ik wil hem aanzetten krijg ik dat rechtse teken. ik heb het al geprobeert in de computer en via een adaptor via het gewone stopcontact maar het werkt beide niet. HELP bedankt voor de moeite alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer een iPad oplader van iemand te lenen en laad de iPod daarmee op
Laat anders een nieuwe accu plaatsen, want die is denk ik kapot |
|
|||
|
|||
dankje!! hij is nu wel aan ja maar als ik hem uit de lader haal valt hij uit??
is dit normaal? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja maar hij zit al de hele tijd in de lader. dus normaal zou hij al 100% moeten zijn
|
|
|||
|
|||
Sluit het ding aan de originele lader aan met met de originele USB-kabel. Voer een harde reset uit en laat de iPod opladen tot 100% capaciteit. De accu kan alleen volledig opgeladen worden als het besturingssysteem draait.
|
|
|||
|
|||
ik ga eens proberen,
dankje! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes | tijjani | Jailbreak | 0 | 13-10-11 12:26 |
Ipod 2G Start niet op. | hw123456789 | iPhone algemeen | 0 | 06-02-11 10:34 |
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! | herbivoor | Jailbreak | 6 | 29-12-10 21:26 |
iPod touch: iPod 32 GB (2g) start niet meer op na hertstel via iPod | iWessler | Jailbreak | 10 | 13-05-10 12:07 |
|
|