iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bizar probleem met me Iphone 4S (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/140944-bizar-probleem-iphone-4s.html)

melvin28031 23-06-13 17:07

Bizar probleem met me Iphone 4S
 
Hallo,

3 weken geleden heb ik mijn Iphone 4S weg gebracht naar mediamarkt voor reparatie. Het probleem is dat ik me Wi-Fi schakelaar niet meer aan of uit kon doen, ook werd hij erg warm.

Vandaag kreeg ik te horen dat ik hem op kon halen. Ze zeiden dat het een nieuwe was geworden omdat ze hem niet meer konden maken. Eindelijk thuis aangekomen heb ik me simkaart erin geplaats me Icloud kopie terug gezet krijg ik tot me grote verbaasdheid te zien dat ik weer niet de Wi-Fi schakelaar aan of uit kan zetten.

Ligt het ergens anders aan of?
Dat wordt wss dus weer langs mediamarkt of is er een simpele verklaring voor?

Alvast bedankt
Melvin Geene

Guest-20180925190238 23-06-13 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door melvin28031 (Bericht 900719)
Ligt het ergens anders aan of?
Dat wordt wss dus weer langs mediamarkt of is er een simpele verklaring voor?

Ooit een backup gemaakt van een iPhone met een jailbreak? En die backup teruggezet op de vorige en deze iPhone? Indien ja dan kan dat de reden zijn.

Herstel de iPhone met iTunes en configureer voorlopig als nieuwe iPhone zonder backup terug te zetten. Kijk of je nu Wi-Fi wel kan inschakelen.

melvin28031 23-06-13 18:36

Ik heb nooit een Jailbreak gehad op mijn Iphone

Guest-20180925190238 23-06-13 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door melvin28031 (Bericht 900735)
Ik heb nooit een Jailbreak gehad op mijn Iphone

Dan kan dat de reden niet niet zijn. Maar je kan om een en ander uit te sluiten toch nog eens het onderstaande doen:

Citaat:

Herstel de iPhone met iTunes en configureer voorlopig als nieuwe iPhone zonder backup terug te zetten. Kijk of je nu Wi-Fi wel kan inschakelen.
Als het werkt kan je de backup terugzetten. Succes gewenst. :)

suzuki2002 23-06-13 19:09

Controleer je imei nummer is dit dezelfde??????

iphoneEd 23-06-13 19:11

Reset de netwerkinstellingen eens.

melvin28031 23-06-13 20:02

Mijn netwerkinstelling resetten helpt niet....

Mijn imei nummer is 01319900258601 is daar wat mis mee?

Als ik configureer als nieuwe iPhone dan blijft het probleem....

Bedankt voor de moeite

Techfreak 23-06-13 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door melvin28031 (Bericht 900754)
Mijn netwerkinstelling resetten helpt niet....

Mijn imei nummer is 01319900258601 is daar wat mis mee?

Als ik configureer als nieuwe iPhone dan blijft het probleem....

Bedankt voor de moeite

Suzuki2002 wil weten of de nieuwe iPhone dezelfde imei nummer heeft als je vorige.

Anders hebben ze je gewoon dezelfde terug gegeven.

iphoneEd 23-06-13 22:56

Als je op Google rondneust, lees je dat heel veel mensen met een 4s er last van hebben. De meeste oplossingen die gegeven worden, zijn hierboven al genoemd. Helpen niet bij iedereen. Ook om de iPhone uit te zetten en laten afkoelen en dan doet de Wi-Fi schakelaar het weer. Ook om hem even in de vriezer te leggen in een plastic zakje en na een half uur eruit halen. Bizarre dingen, maar een concrete oplossing heb ik nergens gevonden. Iemand had zelfs iOS5 er terug op gezet en alles deed het weer. iOS6 er weer op, en probleem was weer terug. Blijft een raar verhaal. Ben ook erg benieuwd wat hier de oplossing/oorzaak van is.

melvin28031 23-06-13 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 900798)
Suzuki2002 wil weten of de nieuwe iPhone dezelfde imei nummer heeft als je vorige.

Anders hebben ze je gewoon dezelfde terug gegeven.

Ik heb een nieuwe imei nummer

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2013 om 23:02 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneEd (Bericht 900806)
Als je op Google rondneust, lees je dat heel veel mensen met een 4s er last van hebben. De meeste oplossingen die gegeven worden, zijn hierboven al genoemd. Helpen niet bij iedereen. Ook om de iPhone uit te zetten en laten afkoelen en dan doet de Wi-Fi schakelaar het weer. Ook om hem even in de vriezer te leggen in een plastic zakje en na een half uur eruit halen. Bizarre dingen, maar een concrete oplossing heb ik nergens gevonden. Iemand had zelfs iOS5 er terug op gezet en alles deed het weer. iOS6 er weer op, en probleem was weer terug. Blijft een raar verhaal. Ben ook erg benieuwd wat hier de oplossing/oorzaak van is.

zal ik dat maar eens proberen :P

TakenBoxershort 24-06-13 00:32

Wat je ook even kan doen is... Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen... er kan iets zijn in je backup dat niet helemaal lekker zit.. en als je hem er dan weer opzet, zet hij automatisch al je instellingen terug vandaar even je netwerk herstellen en je kan eventueel ook alle instellingen herstellen, hij wist dan geen gegevens.... succes

Ik zou als ik jou was hem niet in de vriezer leggen........

Techfreak 24-06-13 07:46

In de vriezer leggen is maar een heel tijdelijke oplossing en je hebt het risico dat de indicatoren voor waterschade gaan verkleuren door de condens.

Best terug naar de winkel gaan.

iphoneEd 24-06-13 08:38

Was ook GEEN voorstel om hem in de vriezer te leggen hoor. :-) Had deze rare oplossing al veel keer gelezen. Lijkt mij niet de ideaalste.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.