mogelijk alle smsen ooit gestuurd terug te krijgen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, is het mogelijk om zelf je iphone helemaal uit te lezen zonder jailbreak? ik zou namelijk smsen terug moeten hebben van een paar maanden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mogelijk alle smsen ooit gestuurd terug te krijgen?
Beste, is het mogelijk om zelf je iphone helemaal uit te lezen zonder jailbreak? ik zou namelijk smsen terug moeten hebben van een paar maanden geleden die ik al verwijderd heb in het berichtenmenu zelf...
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je nog oude iTunes backups hebt van die iPhone zou je die berichten eventueel uit de backups kunnen plukken met zoiets als iBackupBot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestanden terug krijgen | joeyhelmons | iPhone algemeen | 2 | 05-02-13 01:49 |
Imessage/berichtenfunctie loopt continu vast, smsen niet meer mogelijk. | Elwo89 | iPhone algemeen | 0 | 10-10-12 00:18 |
Wil geld terug krijgen voor app nemen ze alleen de app terug waar moet ik klagen | Danny1235 | iPhone Apps | 0 | 28-09-12 19:31 |
Apps terug krijgen | MDQ | iTunes | 3 | 21-03-11 19:54 |
Windows: Mogelijk alle gedownloaden apps terug na pc helemaal leeg maken | gamertje | iTunes | 2 | 21-02-10 21:58 |
|
|