iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   updates Iphone 5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/141300-updates-iphone-5-a.html)

cbille 02-07-13 20:25

updates Iphone 5
 
is het steeds zo dat bij iedere update de instellingen voor mobiele data gewist worden en opnieuw moeten ingevoerd worden.
het was zo bij mijn Iphone 3 en nu identiek met mijn nieuwe Iphone 5
wel zeer vervelend om alles opnieuw in te voeren
beste dank

Guest-20180925190238 02-07-13 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cbille (Bericht 902136)
wel zeer vervelend om alles opnieuw in te voeren

Ik heb dat nog nooit moeten doen. Niet op een iPhone 3GS, 4, 4S en 5. En niet met Mobistar (B) en T-Mobile (D, SK en NL). Ook als ik een SIM-kaart wissel van de ene provider naar de andere hoef ik dat niet te doen.

Techfreak 02-07-13 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cbille (Bericht 902136)
is het steeds zo dat bij iedere update de instellingen voor mobiele data gewist worden en opnieuw moeten ingevoerd worden.
het was zo bij mijn Iphone 3 en nu identiek met mijn nieuwe Iphone 5
wel zeer vervelend om alles opnieuw in te voeren
beste dank

In het geval van Proximus wel. Althans bij mij toch.

Guest-20180925190238 02-07-13 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 902139)
In het geval van Proximus wel.

Gebruikt Proxidinges dan geen IPCC carrier bundles. In de carrier bundle staan toch al die gegevens:

Carrier Bundle - The iPhone Wiki

Techfreak 02-07-13 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 902141)
Gebruikt Proxidinges dan geen IPCC carrier bundles. In de carrier bundle staan toch al die gegevens:

Carrier Bundle - The iPhone Wiki

Het enige dat ik weet is dat ze op hun site en app zelf aangeven dat na elke update alles handmatig opnieuw ingegeven moet worden.

Guest-20180925190238 02-07-13 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 902144)
Het enige dat ik weet is dat ze op hun site en app zelf aangeven dat na elke update alles handmatig opnieuw ingegeven moet worden.

Dat is dan heel raar. Nog nooit meegemaakt met de vier (4) providers die ik gebruik. En ook vroeger ook niet met een AT&T abo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.