updates Iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is het steeds zo dat bij iedere update de instellingen voor mobiele data gewist worden en opnieuw moeten ingevoerd worden. het was zo bij mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
updates Iphone 5
is het steeds zo dat bij iedere update de instellingen voor mobiele data gewist worden en opnieuw moeten ingevoerd worden.
het was zo bij mijn Iphone 3 en nu identiek met mijn nieuwe Iphone 5 wel zeer vervelend om alles opnieuw in te voeren beste dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat nog nooit moeten doen. Niet op een iPhone 3GS, 4, 4S en 5. En niet met Mobistar (B) en T-Mobile (D, SK en NL). Ook als ik een SIM-kaart wissel van de ene provider naar de andere hoef ik dat niet te doen.
|
|
|||
|
|||
In het geval van Proximus wel. Althans bij mij toch.
|
|
|||
|
|||
Gebruikt Proxidinges dan geen IPCC carrier bundles. In de carrier bundle staan toch al die gegevens:
Carrier Bundle - The iPhone Wiki |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is dan heel raar. Nog nooit meegemaakt met de vier (4) providers die ik gebruik. En ook vroeger ook niet met een AT&T abo.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 met 4.3.1 bied geen software updates aan, hoe installeer ik nieuwe updates? | Bananenbennie | iPhone algemeen | 6 | 04-03-13 08:47 |
Updates voor iPhone 5 | nance30 | iPhone Apps | 4 | 11-10-12 21:43 |
App updates voor iPhone 5 | GeneralA | iPhone Apps | 5 | 07-10-12 15:11 |
Updates iPhone apps. | Reckimo | iPhone Apps | 3 | 13-12-11 22:39 |
iPhone vragen. (Schoonmaken, updates e.d.) | Basjee | Archief | 5 | 08-02-08 20:38 |
|
|