iPhone 4 met 4.3.1 bied geen software updates aan, hoe installeer ik nieuwe updates? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het gaat niet om de iPhone in mijn profiel, maar om een iPhone 4 die niet gejailbreakt is. De software die er nu op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 met 4.3.1 bied geen software updates aan, hoe installeer ik nieuwe updates?
Hallo,
Het gaat niet om de iPhone in mijn profiel, maar om een iPhone 4 die niet gejailbreakt is. De software die er nu op zit is versie 4.3.1. Die versie zit er sinds aanschaf op en sindsdien heeft ie nooit meer software updates aangeboden. Er zit geen iCloud op, dat zal hier ook wel mee te maken hebben. Hoe installeer ik de nieuwste software? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit hem op iTunes aan en doe het via iTunes.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit moet via een computer waar iTunes opstaat neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt, bedankt voor de hulp. Alle apps zijn er helaas wel af nu, en veel dubbele contacten in de telefoonlijst maarja dat is zo weer opgeruimd.
In iTunes staan de apps nog wel, tis me niet duidelijk hoe ik die weer terugzet.. echt van alles geprobeerd.. iemand een gouden tip...? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen updates uitvoeren op iPhone | stefaaaan | iPhone algemeen | 1 | 11-03-12 00:36 |
Alle iDevices: gejailbreakt en hoe ziet het met updates? | jeffrey90 | Jailbreak | 1 | 02-06-11 20:35 |
Hoe zit het met toekomstige updates na 1013 fout | jordy a te c | iPhone algemeen | 1 | 12-04-11 10:26 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
iPod touch: Restore geen verbinding Ipod-software-updates | twentuh9 | Jailbreak | 0 | 16-03-09 11:59 |
|
|