gejailbreakt en hoe ziet het met updates? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik vroeg me af als je een ipod of iphone jailbreakt of het dn nog mogelijk is om een update uit te voeren? zoja ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gejailbreakt en hoe ziet het met updates?
hallo,
ik vroeg me af als je een ipod of iphone jailbreakt of het dn nog mogelijk is om een update uit te voeren? zoja hoe dan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Natuurlijk is dat dan nog mogelijk aleen verlies je jailbreak als je update.
Maar dat is een kwestie van opnieuw jailbreaken daarna het updaten gaat gewoon nog steeds via itunes als je hem gejailbreakt hebt. Voor meer vragen gebruik de uitsekende zoek functie
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het met toekomstige updates na 1013 fout | jordy a te c | iPhone algemeen | 1 | 12-04-11 10:26 |
Apple TV: 4.2.1 Apple tv, hoe te controleren of hij gejailbreakt is? | Denneke | Jailbreak | 14 | 07-04-11 21:37 |
iPhone: Hoe zie je of een iphone gejailbreakt is | Globox | Jailbreak | 5 | 09-08-10 21:04 |
Hoe herken ik een gejailbreakt toestel? | Verrenoorden | Jailbreak | 1 | 22-06-10 21:36 |
iPhone: Iphone vandaag gejailbreakt, internet doet het niet | stayfamous | Jailbreak | 8 | 28-12-09 12:42 |
|
|