tijdens de jailbreak valt itunes uit.. hoe kan dit voorkomen worden?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij vertellen wat ik moet doen als itunes uitvalt tijdens het jailbreaken van mijn 3gs met redsnow. ik heb een andere vandaag al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdens de jailbreak valt itunes uit.. hoe kan dit voorkomen worden??
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen als itunes uitvalt tijdens het jailbreaken van mijn 3gs met redsnow.
ik heb een andere vandaag al gedaan en die ging prima zonder dat itunes uitvalt. ik weet echt niet wat te doen. als iemand weet wat te doen hoor ik dat graag. grtz Suki |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes niet opstarten dan kan het ook niet uitvallen.
|
|
|||
|
|||
itunes schijnt momenteel een probleem te hebben ...... geen idee welk, maar bij het laden van updates via iphone en ook via pc geeft itunes een fout aan.
Wellicht even wachten tot later.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes Iphone info venster Leeg.. hoe kan ik dit oplossen? | AquaDragon | iTunes | 2 | 17-12-10 17:26 |
Itunes venster leeg, hoe kan ik dit oplossen? | AquaDragon | iTunes | 0 | 26-11-10 23:56 |
valt uit tijdens opstarten | merijnvld | iPhone algemeen | 1 | 07-03-10 21:44 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | iPhone algemeen | 3 | 28-06-08 19:37 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | Archief | 1 | 28-06-08 19:35 |
|
|