//

valt uit tijdens opstarten

valt uit tijdens opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgenoten, Ik heb een probleem met mijn Iphone die ik nog niet eerder heb gehad of van heb gehoord/gelezen. Mijn Iphone (3gs) werkte gisteravond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-10, 19:47
merijnvld merijnvld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 55
Standaard valt uit tijdens opstarten

Beste forumgenoten,

Ik heb een probleem met mijn Iphone die ik nog niet eerder heb gehad of van heb gehoord/gelezen.

Mijn Iphone (3gs) werkte gisteravond nog prima, maar na het versturen van een sms kreeg ik een waarschuwing dat ik nog 20% batterij had en vervolgens viel hij uit.

Als ik hem nu aan zet zie ik het apple logo in beeld verschijnen, deze blijft een aantal seconden in beeld, en valt vervolgens weer uit. Ik probeer hem ook af en toe met de home en power button, helaas heeft dit ook geen resultaat. Een enkele keer geeft hij aan dat hij aan itunes gehangen moet worden, maar als ik dit doe dan ziet mijn Itunes helemaal niks.

Zou het kunnen dat Itunes hem niet ziet omdat ik geen internet heb? Ivm met verhuizing is mijn internet even offline.

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen en dat ik snel een reactie krijg. Ik zal regelmatig bij mijn ouders even snel kijken of er reacties zijn.

Alvast bedankt, een hopeloze Iphone user
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-10, 21:44
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Je zal je iPhone moeten herstellen in DFU-mode (staat in de Wiki uitgelegd).
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari valt uit direct na opstarten japjaan Archief 5 23-05-11 20:12
Iphone 3G valt uit tijdens het opladen asianck iPhone algemeen 2 08-11-10 21:45
scherm valt uit tijdens bellen gideon de vos iPhone algemeen 1 16-03-10 23:51
iPhone 1e gen.: Iphone valt uit tijdens update piet piraat Unlock 7 24-07-09 01:00
3G valt uit tijdens het bellen!!!!! mac1984 iPhone algemeen 7 12-08-08 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.