//

3G valt uit tijdens het bellen!!!!!

3G valt uit tijdens het bellen!!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar dagen geleden ben ik een iPhone gaan halen. Nu is mij opgevallen dat elke keer als ik bel of gebeld wordt, mijn 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-08, 19:02
mac1984 mac1984 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Unhappy 3G valt uit tijdens het bellen!!!!!

Een paar dagen geleden ben ik een iPhone gaan halen. Nu is mij opgevallen dat elke keer als ik bel of gebeld wordt, mijn 3G icoontje weggaat en vervangen wordt door het GPRS symbooltje en daarna niet meer terug komt (Ik ben bij Proximus dus Edge komt er zowieso niet op). Nogtans ben ik ±100m van een 3G mast (ik kan hem zelf zien), ik heb heel goede ontvangst (4-5 'bars") en voor alle andere apps valt de 3G niet uit: kheb gisteren een half uurtje op safari gezeten via 3G en dat werkte perfect. Weet iemand wat dit kan zijn of is er iemand met hetzelfde probleem???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-08, 10:55
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Kan zijn dat hij tijdens het bellen overschakelt van 3g naar normaal gsm netwerk en dat hij daar problemen mee heeft. Ik zou wel ff terug gaan naar de winkel of ff een restore uitvoeren
  #3  
Oud 11-08-08, 18:29
mac1984 mac1984 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Bedankt RHCPeter. Kheb de iPhone gerestored maar zonder succes: het 3G icoontje valt nog altijd weg tijdens hete bellen (en komt niet meer terug ). Kga hem eens terug brengen naar de Mobistar winkel: Ik kan hun reactie al raden als ik hun zeg dat ik bij Proximus ben
  #4  
Oud 12-08-08, 13:56
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mac1984 Bekijk bericht
Een paar dagen geleden ben ik een iPhone gaan halen. Nu is mij opgevallen dat elke keer als ik bel of gebeld wordt, mijn 3G icoontje weggaat en vervangen wordt door het GPRS symbooltje en daarna niet meer terug komt (Ik ben bij Proximus dus Edge komt er zowieso niet op). Nogtans ben ik ±100m van een 3G mast (ik kan hem zelf zien), ik heb heel goede ontvangst (4-5 'bars") en voor alle andere apps valt de 3G niet uit: kheb gisteren een half uurtje op safari gezeten via 3G en dat werkte perfect. Weet iemand wat dit kan zijn of is er iemand met hetzelfde probleem???

ding heeft te veel kinderziektes ik heb mijn contract ontbonden en inmiddels mijn Iphone terug gestuurd.
  #5  
Oud 12-08-08, 14:09
drc drc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik heb dit dus ook (met Telfort), maar het is gestopt nadat ik 3G had uitgeschakeld. Nu doet ie t prima. Maar t blijft vreemd.
  #6  
Oud 12-08-08, 15:21
mac1984 mac1984 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Ah dus bij jou drc heeft het probleem zich vanzelf opgelost? Hopelijk is dit gewoon een software foutje: verder gaat alles goed met mijn iPhone :S
  #7  
Oud 12-08-08, 15:37
drc drc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Ja, alleen t internet is veel trager nu. Ik hoop dus inderdaad dat het een softwarefout is die met FW 2.1 wordt opgelost.
  #8  
Oud 12-08-08, 15:49
mac1984 mac1984 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

hmmm kga em effe op 2G blijven gebruiken dan: wat me wel opvalt is dat dit ook gebeurt met het GPRS symbooltje op 2G maar dit komt terug nadat het gesprek beeindigd is. Dit schijnt normaal te zijn omdat 2G ofwel voice, ofwel data is en niet allebei. Dus ik vermoed dat mijn iPhone een 2G met een 3G connectie verwart :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS valt uit tijdens het bellen. mayo001 iPhone algemeen 10 11-02-12 21:20
iPhone 3G valt uit tijdens bellen. Batterij van vol plotseling leeg clautje25 iPhone algemeen 16 27-06-11 22:21
microfoon uit tijdens het bellen Iphone 4 rkbreda iPhone algemeen 19 04-03-11 15:11
Iphone 3G valt uit tijdens het opladen asianck iPhone algemeen 2 08-11-10 20:45
scherm valt uit tijdens bellen gideon de vos iPhone algemeen 1 16-03-10 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.