Itunes Iphone info venster Leeg.. hoe kan ik dit oplossen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een vraag heb sinds gisteren mijn iphone 4, en heb het idee dat dit niet helemaal hoort. Itunes Foto Ik gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes Iphone info venster Leeg.. hoe kan ik dit oplossen?
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag heb sinds gisteren mijn iphone 4, en heb het idee dat dit niet helemaal hoort. Itunes Foto Ik gebruik windows xp pro sp3. Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen, wil namelijk toch wel zien wat er nou staat bij de vinkjes enzo.... En kan dus ook geen films op me iphone zetten voor VLC mediaplayer. Nou hoop dat er een makelijke oplossing is. Bedankt, Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f8/applicat...herm-leeg.html |
|
||||
|
||||
Graag verder gaan in de link hierboven.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes venster leeg, hoe kan ik dit oplossen? | AquaDragon | iTunes | 0 | 26-11-10 23:56 |
Iphone 4 duurder hoe kan dit? | John23 | Koopinformatie Nederland | 2 | 25-07-10 12:50 |
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? | wermar | iPhone algemeen | 5 | 14-09-08 14:59 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | Archief | 1 | 28-06-08 19:35 |
|
|