Iphone 4 duurder hoe kan dit? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal. Ik dacht dat overal bekent was dat de iPhone 4 16GB zwart 629 euro kostte. Dit is dus niet waar volgens BelSImpel. Volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 duurder hoe kan dit?
Hey allemaal. Ik dacht dat overal bekent was dat de iPhone 4 16GB zwart 629 euro kostte. Dit is dus niet waar volgens BelSImpel. Volgens BelSimpel kost hij 830 euro... Waar kan ik hem nu kopen voor 629 euro?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
behalve in het buitenland |
|
|||
|
|||
In Griekenland voor tussen de 570 en 650 euro voor een Iphone 4 16 GB, en voor een Iphone 4 32 GB betaal je in Griekenland tussen de 670 en 750 euro. En simlockvrij, maar daar komt de Iphone 4 pas tussen 15 en 30 augustus uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes Iphone info venster Leeg.. hoe kan ik dit oplossen? | AquaDragon | iTunes | 2 | 17-12-10 17:26 |
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? | wermar | iPhone algemeen | 5 | 14-09-08 14:59 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | iPhone algemeen | 3 | 28-06-08 19:37 |
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? | martijntju | Archief | 1 | 28-06-08 19:35 |
|
|