Oververhittingbeveiliging iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oververhittingbeveiliging iPhone 4 Ik luisterde naar muziek via ootjes en de muziek viel zo goed als kompleet weg. Ik hoorde nog alleen gekraak van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oververhittingbeveiliging iPhone 4
Oververhittingbeveiliging iPhone 4
Ik luisterde naar muziek via ootjes en de muziek viel zo goed als kompleet weg. Ik hoorde nog alleen gekraak van de muziek De iPhone zat in een case (zwart zakje) en in de zon. Het was toen 28' De temperatuur van de iPhone was wellicht nog veel hoger. Ik dacht eerst dat het de 3.5mm plug was maar dit leek het niet te zijn tenzij dat het metaal 3.5mm ingang in de iPhone misschien vervormde door de warmte waardoor een slecht contact ontstond ? De muziek speelde nog wel normaal via de speaker.(onderaan) Waarom kreeg ik de boodschap niet van oververhitting ? Vanaf welke temperatuur krijg je een melding ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze link is wel in Fahrenheit, maar er zijn genoeg sites om dat mee om te rekenen.
Apple - Batteries - iPhone Zie net dat het er in Celsius ook bij staat. Laatst gewijzigd door Techfreak; 10-07-13 om 23:50. Reden: Toevoeging. |
|
|||
|
|||
Wanneer de batterij 50 graden Celsius wordt, krijg je een melding totdat de batterij weer enkele graden afgekoeld is
|
|
|||
|
|||
Als de buitentemperatuur 28 CG is en de iPhone zit in een zwarte case dan kan de behuizing van de iPhone 4 (=koelplaat) geen warmte meer dissiperen. De temperatuur loopt dan razendsnel op omdat er dan een irreversibel thermodynamisch proces ontstaat.
|
|
|||
|
|||
Dan zal de temperatuur nog geen 50 ' geweest zijn maar toch viel het geluid via de oortjes al weg
Gelukkig zijn de temperaturen nu lager |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|