Iphone 3GS onbruikbaar na update OS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen??? Mijn Iphone 3GS is nu onbruikbaar na de vermelde update OS6.X.X. Kort na het downloaden gaat het beeldscherm met logo ca. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS onbruikbaar na update OS6
Wie kan mij helpen???
Mijn Iphone 3GS is nu onbruikbaar na de vermelde update OS6.X.X. Kort na het downloaden gaat het beeldscherm met logo ca. 10 sec aan en dan 2 sec. uit. Ik kan mijn toestel niet mee uitzetten op welke manier dan ook! Hoe krijg ik het toestel weer bruikbaar?? Graag jullie reactie. Twan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stond er op het toestel een jailbreak en heb heb je de update op het toestel zelf gedaan? Indien ja dan zet het toestel in DFU mode en herstel met iTunes naar iOS 6.1.3
|
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie. ik verwacht dat jailbrake niet geinstalleerd is en de update via instellingen en dan update uitgevoerd zoals het toestel zelf aan gaf.
En wat is DFU mode?? Twan |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock kopen voor Engelse iPhone 3GS? (nieuwste baseband, onbruikbaar) | kurt1970 | Unlock | 7 | 29-03-10 00:17 |
Geheugen van iPhone 3GS onbruikbaar maken | Markgoessens | iPhone algemeen | 5 | 17-02-10 20:34 |
iphone na update 3.1 onvoorspelbaar/soms onbruikbaar | eliphone | Odido (T-Mobile) | 4 | 16-09-09 12:52 |
Na update is iphone onbruikbaar | s-plaza | Archief | 7 | 14-09-09 18:55 |
iphone update mislukt - onbruikbaar? | john88 | iPhone algemeen | 4 | 19-03-09 16:44 |
|
|