iPhone 4s Siri Headset Ondersteuning discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Binnenkort krijg ik een iPhone 4s, Ik zou Siri graag gebruiken ervoor. Alleen nu wil ik haar ook gaan gebruiken voor de Headset. Aangezien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4s Siri Headset Ondersteuning
Hallo,
Binnenkort krijg ik een iPhone 4s, Ik zou Siri graag gebruiken ervoor. Alleen nu wil ik haar ook gaan gebruiken voor de Headset. Aangezien iOS 7 er toch al een beetje aan zit te komen vraag ik me af of deze headset met Siri zal kunnen werken: JABRA BT2046 BLUETOOTH HEADSET Headsets & Speakers bestel online bij Media Markt Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou moeten werken:
|
|
||||
|
||||
Dank u wel, ik zou denk ik dan maar de Headset kopen die ik liet zien in mijn openingspost.
Hartstikke bedankt |
|
|||
|
|||
Je moet dan nog alleen Engels kunnen of ondersteunende talen spreken en sommige woorden verengelsen
Siri spraakassistent op iPhone/iPad - Siri in het Nederlands |
|
||||
|
||||
Ben ik al op de hoogte van sinds iOS 5
|
|
||||
|
||||
Ik ga maandag de headset kopen, weet iemand ook of je de headset kan ruilen als hij niet met Siri werkt?
Ik koop hem bij mediamarkt. |
|
|||
|
|||
Ik heb het eens geprobeerd met een stokoude Nokia BT headset, uit 2004 of 2005, en het werkt perfect.
Succes gewenst met de aankoop. |
|
||||
|
||||
Als het met een oude lukt moet het vast wel lukken met een nieuwe.
Hartelijk bedankt |
|
||||
|
||||
Het werkt!
Alleen als ik Siri activeer, hoor je de 2 biepjes , dan kan ik praten, maar hoe kan ik siri laten stoppen met naar me te luisteren? Ik bedoel , ik was zenet klaar met me zin maar door het achtergrondgeluid blijft ze denken dat ik nog praat.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|