//

hoe moet je de contacten van je nokia importeren naar je iphone?

hoe moet je de contacten van je nokia importeren naar je iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil de contacten van mijn nokia op mijn iphone zetten. ik heb mijn contacten al op de computer in outlook 2003 gezet, maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-13, 10:34
markvankempen markvankempen is offline
• iOS 5.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard hoe moet je de contacten van je nokia importeren naar je iphone?

ik wil de contacten van mijn nokia op mijn iphone zetten. ik heb mijn contacten al op de computer in outlook 2003 gezet, maar ik krijg ze nog niet op mijn iphone 4. hoe moet dit???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-13, 11:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markvankempen Bekijk bericht
hoe moet dit???
De contacten uit Outlook exporteren naar het vCard formaat en dan importeren in bijvoorbeeld www.icloud.com (als je iCloud gebruikt).

Ik weet niet zeker in welke versie van vCard Outlook 2003 de contacten exporteert. Outlook 2003 is ondertussen al wat belegen. Als je Outlook 2007/2010/2013 gebruikt kan je de contacten ook met iTunes syncen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten van Nokia Lumia 800 importeren sytze63 iPhone algemeen 9 02-11-13 22:54
Hoe contacten van nokia (VCF) naar iphone? Dbrown iPhone algemeen 2 13-01-12 19:14
Contacten exporteren (Nokia) en importeren in iPhone Kevin iPhone algemeen 0 07-05-11 17:33
contacten van iphone naar nokia kopieeren. Mad Hankey iPhone algemeen 1 15-12-10 11:48
Contacten van Nokia naar iPhone sturen via Bluetooth Stingray68 iTunes 2 27-05-09 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.