//

Eerste gsm en het is een iphone 4

Eerste gsm en het is een iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Nooit een gsm gehad. Nu een iPhone 4 gekregen van de kinderen. Ik heb een iMac. Ik moet nu al mijn telefoonnrs die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-13, 11:58
Bador Bador is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 36
Standaard Eerste gsm en het is een iphone 4

Hallo

Nooit een gsm gehad. Nu een iPhone 4 gekregen van de kinderen.
Ik heb een iMac. Ik moet nu al mijn telefoonnrs die ik in een notaboekje heb in mijn iphone plaatsen. Dit zal ik waarschijnlijk één voor een moeten doen. Staan die nummers dan op de simkaart?
Ik heb wel enkele telefoonnummers in adresboek op mijn mac maar niet alle nrs. Vul ik mijn adresboek eerst aan met de nummers uit mijn notaboekje?

Graag wat verduidelijking aub waarvoor hartelijk dank!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-13, 12:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bador Bekijk bericht
Staan die nummers dan op de simkaart?
Nee, de iPhone slaat geen telefoonnummers op de SIM-kaart op.

Je kan het Adresboek op de Mac met de iPhone synchroniseren via iTunes of iCloud. Voer alle contacten in het Adresboek van de Mac in en synchroniseer dan. Dat gaat iets vlugger dan alles op de iPhone in te tokkelen.
  #3  
Oud 22-07-13, 16:50
Bador Bador is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 36
Standaard

@ timosha

Hartelijk bedankt!! Mag ik nog het volgende vragen? Stel dat ik ergens ben en ik sla een nieuw telefoonnummer op in de iPhone wat doe ik dan best?
Onmiddellijk bij thuiskomst de mac openen en adresboek en een nieuwe kaart aanmaken met het nieuw nummer?
Of zal het nieuw nummer automatisch en netjes in adresboek ingevuld worden als ik de iPhone aan de mac koppel en synchroniseer?

Wat is feitelijk het gemakkelijkst trouwens: gewoon via kabel, via Wi-Fi of toch maar iCloud nemen.....

Nog eens bedankt!!
  #4  
Oud 22-07-13, 16:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bador Bekijk bericht
@ timosha

Hartelijk bedankt!! Mag ik nog het volgende vragen? Stel dat ik ergens ben en ik sla een nieuw telefoonnummer op in de iPhone wat doe ik dan best?
Als je iCloud gebruikt dan staat het nieuwe telefoonnummer dat je op de iPhone invoert automatisch op de Mac. Daar hoef je niets voor te doen. Idem dito voor agenda's, herinneringen, notities, foto's (via Fotostream) enz...
  #5  
Oud 22-07-13, 22:05
Bador Bador is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 36
Standaard

@ timosha

En bij niet gebruik van iCloud? Is er dan ook een mogelijkheid om het nieuwe telefoonnummer ingegeven ingegeven in de iPhone naar het adresboek te plaatsen of moet dit dan eigenhandig ingegeven worden aub?
Ik heb niet zo veel vertrouwen in iCloud ivm beveiliging, vandaar.....
  #6  
Oud 22-07-13, 22:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bador Bekijk bericht
@ timosha

En bij niet gebruik van iCloud? Is er dan ook een mogelijkheid om het nieuwe telefoonnummer ingegeven ingegeven in de iPhone naar het adresboek te plaatsen of moet dit dan eigenhandig ingegeven worden aub?
Ik heb niet zo veel vertrouwen in iCloud ivm beveiliging, vandaar.....
Als je iCloud niet wenst te gebruiken dan kan je de iPhone met de Mac synchroniseren met iTunes. Het principe is hetzelfde als met iCloud.
  #7  
Oud 22-07-13, 22:11
Bador Bador is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 36
Standaard

BEDANKT!!

Ik probeer het morgen eens.

MVG
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is het verschil tussen CDMA en GSM? maeyen208 iPhone algemeen 6 23-12-12 13:41
iphone 3Gs 16 GB maakt geen verbinding met het GSM netwerk paulvervliet iPhone algemeen 0 08-06-11 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.