Google Activesync Exchange alternatief? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb altijd gebruikt gemaakt van google sync via exchange om mijn mail/agenda/contacten binnen te halen en te syncen. Nu heb ik van de week ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Activesync Exchange alternatief?
Ik heb altijd gebruikt gemaakt van google sync via exchange om mijn mail/agenda/contacten binnen te halen en te syncen. Nu heb ik van de week mijn kapotte iPhone 5 ingewisseld bij Apple voor een nieuwe. Google is gestopt met het aannemen van nieuwe apparaten in januari dus werkt exchange niet meer bij mij.
Wat gebruiken google gebruikers nu op hun telefoon? Is er nog een manier om aan Activesync te komen? Of ben ik nu echt verplicht om over te stappen naar imap,CardDAV en CalDAV (die geen push ondersteunen maar alleen fetch) Het lijkt me echt een hele stap achteruit om fetch te gaan gebruiken en volgens mij is het ook nog is killing voor de batterij. Wat zijn de alternatieven zonder hoeven te overstappen naar bijvoorbeeld hotmail. Voor de mensen die nu imap,CardDAV en CalDAV gebruiken: Welke fetch opties gebruiken jullie? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De betaalde Google Apps diensten (€40/jaar) schijnen wel nog Exchange te ondersteunen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange Activesync verbindingsfout | stereopanda | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 13:42 |
Exchange ActiveSync problemen bij inkomende mail | dvr | iPhone algemeen | 0 | 20-07-09 22:44 |
|
|