iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens een festival had ik me Iphone 4s in een zakje gestoken dat ik dacht dat het waterdicht was het was beginnen stormen en na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s
Tijdens een festival had ik me Iphone 4s in een zakje gestoken dat ik dacht dat het waterdicht was het was beginnen stormen en na een uurtje ofzo ging ik nog eens kijken naar me iphone en zat er wat water in heel minime ik heb hem er uit gedaan en hem uitgezet het was al nacht en ik kon hem niet laten drogen smorgens heb ik hem open gedaan en zat er nog een beetje water in heel weinig en hem laten drogen in de zon dan terug in elkaar gestoken en alles werkt nog zoals het hoort maar nu lees ik op internet dat het water
( regenwater) voor corosie kan zorgen en dit kan voor problemen zorgen zou ik me zorgen moeten maken ook al was het maar een klein beetje en werkt alles zoals het moet alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sluit a.u.b. aan in het bestaande topic.
Daarnaast krijg je met zo'n nietszeggende titel waarschijnlijk ook een slotje.
|
||||
|
||||
Zie link hierboven. daarom voor nu een slotje.
|
|