//

Schermreparatie bij iCulture

Schermreparatie bij iCulture discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Mijn twee weken oude iphone 4s wit heeft na zijn eerste smak op de grond meteen een heleboel barsten opgelopen... Nu ken ik iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-13, 11:53
Fihia Fihia is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 24
Standaard Schermreparatie bij iCulture

Hai,

Mijn twee weken oude iphone 4s wit heeft na zijn eerste smak op de grond meteen een heleboel barsten opgelopen...

Nu ken ik iemand waarbij ik mijn vorige 4s al 6x heb laten maken die een bedrijfje heeft en het beeldscherm kan vervangen voor €50, maar ik weet dat dat imitaties zijn en ik wil dat eigenlijk niet meer. Dat schermpje is nét wat minder wit en als ik de helderheid van het beeld vergelijk met een originele, is dat beeld van hem ietwat geel.

Dus, ik heb gelezen dat iCulture door Apple erkend is als officieel 'reparatiepunt' en heb onder het kopje reparaties gekeken. Ik zie dat je de iphone moet opsturen. Maar dat betekent dat als ik hem vandaag opstuur, iculture hem morgen heeft en hem (vermoedelijk) morgen weer terugstuurt waardor ik vrijdag pas weer bereikbaar ben. Dat wil ik eigenlijk niet.

Om een lang verhaal kort te maken, is er een punt waar ik naartoe kan rijden om de telefoon langs te brengen en te wachten op de reparatie? Ik weet uit ervaring dat het niet langer dan 20min duurt (tenzij het heel druk is natuurlijk, maar dan kom ik uiteraard op een dag dat het meteen kan).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #3  
Oud 31-07-13, 12:10
Fihia Fihia is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 24
Standaard

dat vraag ik niet, ik kan zelf ook googlen -.-
  #4  
Oud 31-07-13, 12:21
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Probeer het eens bij de Apple Store (Amsterdam)
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 31-07-13, 22:06
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Let heel erg goed op bij wie je wat laat repareren.
Veel bedrijven zeggen origineel te gebruiken maar hier zijn veel varianten van.

Origineel wil zeggen voor veel bedrijfjes


Origineel lcd maar met imitatie touchscreen.
Origineel lcd maar met imitatie flexkabels en touchscreen.
Origineel touchscreen met imitatie lcd en imitatie flexkabels
En zo kan je nog wel even doorgaan .

Ook het fenomeen druppel op glas moet rollen en niet vloeien heeft niks te maken met origineel.


Blijft altijd een gok wat te doen ..

Staar je ook niet blind op de prijs. Duurder wil niet altijd zeggen beter en of origineel.

Probeer in de buurt iets te zoeken vraag specifiek naar origineel , bij afhalen meteen controleren. Niet goed meteen vragen voor nieuwe reparatie ......


Succes
  #6  
Oud 31-07-13, 23:16
Peter Polling Peter Polling is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Heusden
Berichten: 29
Standaard

De vraag is simpel: OP wil de iPhone bij iCulture latren repareren, en vraagt zich af of de iPhone ergens gebracht kan worden, waarna hij er op kan wachten.

OP zoekt niet naar andere al dan niet betrouwbare reparateurs, maar stelt een vraag aan/over iCulture.
__________________
Peter Polling
iPhone 6-16MB [SW: 11.0.3] [jailbreak: no]iPad air 2-128 MB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Micorfoon werk niet meer na schermreparatie jvd1971 iPhone algemeen 7 04-06-13 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.