Apple id aanmaken zonder betalingsinfo? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een kameraad van mij wilt een Apple id aanmaken maar heeft geen betalingsinfo , en zonder da kan hij da ni aanmaken. Hoe moet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple id aanmaken zonder betalingsinfo?
Een kameraad van mij wilt een Apple id aanmaken maar heeft geen betalingsinfo , en zonder da kan hij da ni aanmaken.
Hoe moet je dat dan juist doen. Want hij heeft juist iPhone 5 gekocht. En zoals de meeste users erop gebrand om te gebruiken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Naar iTunes (App Store) gaan, op Windows, Mac, of iDevice. Een gratis app zoeken. Downloaden, en dan op nieuw Apple ID aanmaken klikken, alles invullen. En dan staat hij als het goed is ingesteld op 'Geen Betaalinfo', of te wel, alleen iTunes giftcards.
Is later nog te wijzigen overigens.
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe Apple ID aanmaken zonder creditcard? | SWlover | iPhone algemeen | 26 | 13-01-14 19:06 |
Windows: Apple ID aanmaken zonder creditcard | Techfreak | iTunes | 2 | 11-06-12 12:03 |
Foto: meer fotoalbums aanmaken zonder syncen | florus72 | Muziek, foto & video | 0 | 31-05-09 13:53 |
iTunes account aanmaken zonder creditcard | Petertje07 | Archief | 3 | 16-01-09 18:40 |
|
|