iPhone 5 batterij loopt leeg en is warm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze ochtend om 5u30 koppel ik lader los van iPhone en staat op 100%. 1u later staat deze op 72%, ik had nog niets met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 batterij loopt leeg en is warm
Deze ochtend om 5u30 koppel ik lader los van iPhone en staat op 100%. 1u later staat deze op 72%, ik had nog niets met de iPhone gedaan...
Ik sluit regelmatig alle lopende Apps .. Wat kan dit zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja mijn probleem is nu wel anders denk ik. Bij mij staat alles altijd op behalve BT. Anders zakt percentage amper na 1u... Nu 28% zonder er nog maar iets mee te doen. Ik heb ook geen wijzigingen aangebracht qua Apps of instellingen..
Is er geen programma om te zien wat er zoal loopt van processen? Ik ben er echt niet meer tevreden van. 3x/ dag aan de lader is niet normaal... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 augustus 2013 om 07:54 ---------- Volgens mij is de batterij er gewoon aan |
|
|||
|
|||
Vandaag de iPhone uit de stekker gehaald om 9u. En om 15u was de batterij helemaal af... Percentage zakt super snel zonder dat er iets actief is. Ik heb de iPhone vandaag nog niet gebruikt... :s
Deze is aangekocht geweest in belcompany in oktober 2012. Moet ik deze daar dan binnedoen of mag dat bij Apple ook? Belcompany zeker ? Volgende keer koop ik bij Apple... Pfff Het is een ramp :s |
|
|||
|
|||
Kijk bij instellingen -> privacy -> locatievoorzieningen -> systeem. Mocht daar wat aan staan, zet alles uit. Automatische datum en tijd ook uit. Dan zou het al wel wat kunnen schelen. Harde reset op zn tijd werkt ook mee. Haal nu gebruikstijd van 10u en standby van 1dag en 8uur
|
|
|||
|
|||
Je kunt naar Apple met alle in Nederland gekochte iPhones waar nog garantie op zit dacht ik. Dus een afspraak maken bij de Apple Store in Amsterdam is de goede optie denk ik. Waarschijnlijk krijg je gelijk een refurbished toestel mee !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx he ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 augustus 2013 om 23:41 ---------- Thx maar deze is aangekocht geweest in belgie. Geld dit hier ook? |
|
|||
|
|||
Kan dat dan geen kwaad dat alles uitstaat daar dan voor gebruik? Zoals Kaarten en vind mijn iPhone ofzo voor locatie?
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles terug ingeschakeld bij locatievoorzieningen bij systeem...
De batterij bleef nog altijd even snel plat gaan zowel bij alles af als alles op. Nu doet de batterij weer normaal... Deze is al sinds 5u deze ochtend uit de lader en heb nog steeds 76%. Welcome back |
|
|||
|
|||
Harde Reset kan ook wel eens werken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tot nu toe gedraagd de iPhone zich weer zoals vroeger, hoe vreemd dat het ook klinkt... Net als ik wilde bellen naar belcompany voor deze binnen te doen deed die weer normaal... Ik haal weer een volle dag zonder opladen |
|
||||
|
||||
Begin eens met je iPhone in DFU te herstellen (en te updaten naar de laatste iOS versie) als je zoiets voor hebt. Dat kan vaak al helpen.
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 wordt heet
Ook mijn iphone wordt nog steeds heet en is snel leeg maar dit gebeurt alleen als ik mobiel internet aan heb staan.
Alle voorgaande tips heb ik al geprobeerd. Met of zonder jailbreak maakt geen verschil. En nu? |
|
|||
|
|||
Bij mij was dit gestopt na hard reset en hele nacht in stopcontact .
Sinds dan niet meer gehad heb nu een zwarte 5 32gig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s wordt warm na update iOS6 en batterij loopt snel leeg | Duffa | iPhone algemeen | 14 | 22-02-13 21:37 |
Batterij loopt leeg terwijl Iphone uitstaat! | Merdjelin | iPhone algemeen | 2 | 31-03-12 19:53 |
iphone word warm en batterij in een halve dag leeg... | hvdl | iPhone algemeen | 8 | 21-03-10 20:10 |
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? | Guido85 | Archief | 2 | 05-10-09 13:12 |
batterij loopt leeg | forum.bericht | Archief | 5 | 23-09-09 19:17 |
|
|