iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   AppStore werkt niet en toont oud ontwerp (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/142738-appstore-werkt-niet-toont-oud-ontwerp.html)

jsnngtrslu 09-08-13 16:30

AppStore werkt niet en toont oud ontwerp
 
Hallo,

Een vriend van me heeft een tijd geleden een iPod Touch 5G gekocht. Na de setup toonde de AppStore (en iTunes) het oude ontwerp van iOS5 en lager, niet dat van iOS6. Ook had de tabbar niet de gewoonlijke volgorde van icoontjes, en bijv. Categorieen en Top 25 gaven de melding "Your request produced an error. [newNullResponse]" met de alert "Verbinding met iTunes Store mislukt".
Na een paar dagen ging het naar behoren werken, geen foutmeldingen meer en het gewoonlijke iOS6 ontwerp.

Nu, bijna een maand later, is het probleem terug. De AppStore begon weer de verkeerde tabbar te tonen, maar enkel Categorieen en Top 25 gaven dezelfde foutmelding, Uitgelicht, Updates en Zoeken werkte naar behoren.

Weet iemand de oplossing hiervoor, of heeft iemand hetzelfde probleem ervaren?

Guest-20180925190238 09-08-13 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jsnngtrslu (Bericht 906741)
....of heeft iemand hetzelfde probleem ervaren?

Er is nog iemand met dat probleem:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-4s.html

jsnngtrslu 09-08-13 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 906742)

Probleem is dat het herstellen van automatische tijdsinstelling werkt dus niet...

Guest-20180925190238 09-08-13 17:00

Dan moeten we gaan goegelen:

Let me google that for you

jsnngtrslu 09-08-13 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 906749)
Dan moeten we gaan goegelen:

Let me google that for you

Uiteraard heb ik dat al gedaan. Alle mogelijke oplossingen die te vinden zijn, doen helemaal niets.

chris52 11-08-13 16:44

Ik heb er ook last van. Hoop snel op een oplossing :)

Brian08 19-08-13 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jsnngtrslu (Bericht 906741)
Hallo,

Een vriend van me heeft een tijd geleden een iPod Touch 5G gekocht. Na de setup toonde de AppStore (en iTunes) het oude ontwerp van iOS5 en lager, niet dat van iOS6. Ook had de tabbar niet de gewoonlijke volgorde van icoontjes, en bijv. Categorieen en Top 25 gaven de melding "Your request produced an error. [newNullResponse]" met de alert "Verbinding met iTunes Store mislukt".
Na een paar dagen ging het naar behoren werken, geen foutmeldingen meer en het gewoonlijke iOS6 ontwerp.

Nu, bijna een maand later, is het probleem terug. De AppStore begon weer de verkeerde tabbar te tonen, maar enkel Categorieen en Top 25 gaven dezelfde foutmelding, Uitgelicht, Updates en Zoeken werkte naar behoren.

Weet iemand de oplossing hiervoor, of heeft iemand hetzelfde probleem ervaren?

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb dezelfde problemen met mijn Iphone 5. De app store werkt niet naar behoren met de in het citaat beschreven probleem. Ik heb een reservekopie terug gezet en dit werkte voor een paar uur. Voor de rest een super toestel. Zou het met de aankomende software update verholpen zijn? De firmware is 6.1.4. Wie weet inmiddels hoe ik dit kan verhelpen? Bedankt voor de moeite.

Manzana 25-08-13 14:41

Ik heb hetzelfde probleem. Maar nog geen oplossing kunnen vinden.

ebaartje 26-08-13 12:11

hey ik heb precies het zelfde probleem dus ik heb apple gebeld en die herkenden deze error niet. beetje triest. maar na lang in de wacht te hebben gestaan kwamen ze met een paar opties.

optie 1: wis je safari geschiedenis en je cookies. (waarom?? geen idee)
optie 2: probeer een andere Wi-Fi (dan weet je of het aan jouw Wi-Fi ligt of niet)
optie 3: probeer een andere apple ID ( dan weet je of het aan jouw apple ID ligt)
optie 4: je ipod synchroniseren met je pc (ook geen idee waarom)
optie 5: daar heeft hij een uur naar moeten zoeken en dat was : een reservekopie maken van je gegevens en het apparaat nieuw configureren.

als je meer info wilt over optie 4 en 5 moet je even mij een mailtje sturen want dan stuur ik je jouw de mail waarin mij deze laatste 2 opties worden aangeboden.

ik hoop dat dit werkt.

ik heb optie 1,2 en 3 al geprobeerd maar zonder succes.

jsnngtrslu 26-08-13 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ebaartje (Bericht 908939)
hey ik heb precies het zelfde probleem dus ik heb apple gebeld en die herkenden deze error niet. beetje triest. maar na lang in de wacht te hebben gestaan kwamen ze met een paar opties.

optie 1: wis je safari geschiedenis en je cookies. (waarom?? geen idee)
optie 2: probeer een andere Wi-Fi (dan weet je of het aan jouw Wi-Fi ligt of niet)
optie 3: probeer een andere apple ID ( dan weet je of het aan jouw apple ID ligt)
optie 4: je ipod synchroniseren met je pc (ook geen idee waarom)
optie 5: daar heeft hij een uur naar moeten zoeken en dat was : een reservekopie maken van je gegevens en het apparaat nieuw configureren.

als je meer info wilt over optie 4 en 5 moet je even mij een mailtje sturen want dan stuur ik je jouw de mail waarin mij deze laatste 2 opties worden aangeboden.

ik hoop dat dit werkt.

ik heb optie 1,2 en 3 al geprobeerd maar zonder succes.


Bedankt voor het delen van de info van het bellen met Apple. De 5 opties die je opsomt, die zijn in volgorde doorgestuurd naar jou door Apple? En voor optie 4 en 5, waarvoor is daar meer uitleg nodig in email dan?
Ik zal de opties eens uittesten, nogmaals bedankt :)

RicardoDimm 27-08-13 11:40

Zelfde probleem gehad. Even backup maken in iTunes, en dan de iPod herstellen en daarna backup terugzetten.

blubber13 30-08-13 19:09

Ook zelfde probleem gehad gisteren maar het raarste bij is da bij toestellen vanalles gebeurd ma dat ze vanzelf altijd terug opgelost graken

arjan95 30-08-13 23:16

Ik denk dat dit meer een server Side issue is. Hopelijk zal dit met ios7 niet meer voorkomen.

jsnngtrslu 15-09-13 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RicardoDimm (Bericht 909065)
Zelfde probleem gehad. Even backup maken in iTunes, en dan de iPod herstellen en daarna backup terugzetten.

Je bedoelt dat het probleem bij jou is opgelost? Ik doel nu op het topic dat je had over ditzelfde probleem. Herstellen was de oplossing?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.