AppStore werkt niet en toont oud ontwerp

AppStore werkt niet en toont oud ontwerp discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een vriend van me heeft een tijd geleden een iPod Touch 5G gekocht. Na de setup toonde de AppStore (en iTunes ) het oude ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 9 August 2013, 16:30
» iPod touch 32GB (v5) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 August 2013
Berichten: 8
Post AppStore werkt niet en toont oud ontwerp

Hallo,

Een vriend van me heeft een tijd geleden een iPod Touch 5G gekocht. Na de setup toonde de AppStore (en iTunes) het oude ontwerp van iOS5 en lager, niet dat van iOS6. Ook had de tabbar niet de gewoonlijke volgorde van icoontjes, en bijv. Categorieen en Top 25 gaven de melding "Your request produced an error. [newNullResponse]" met de alert "Verbinding met iTunes Store mislukt".
Na een paar dagen ging het naar behoren werken, geen foutmeldingen meer en het gewoonlijke iOS6 ontwerp.

Nu, bijna een maand later, is het probleem terug. De AppStore begon weer de verkeerde tabbar te tonen, maar enkel Categorieen en Top 25 gaven dezelfde foutmelding, Uitgelicht, Updates en Zoeken werkte naar behoren.

Weet iemand de oplossing hiervoor, of heeft iemand hetzelfde probleem ervaren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 9 August 2013, 16:32
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.085
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jsnngtrslu Bekijk bericht
....of heeft iemand hetzelfde probleem ervaren?
Er is nog iemand met dat probleem:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-4s.html
  #3  
Oud 9 August 2013, 16:59
» iPod touch 32GB (v5) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 August 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Probleem is dat het herstellen van automatische tijdsinstelling werkt dus niet...
  #4  
Oud 9 August 2013, 17:00
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.085
Standaard

Dan moeten we gaan goegelen:

Let me google that for you
  #5  
Oud 9 August 2013, 17:42
» iPod touch 32GB (v5) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 August 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan moeten we gaan goegelen:

Let me google that for you
Uiteraard heb ik dat al gedaan. Alle mogelijke oplossingen die te vinden zijn, doen helemaal niets.
  #6  
Oud 11 August 2013, 16:44
» iPhone 5 64GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 March 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 7
Standaard

Ik heb er ook last van. Hoop snel op een oplossing
  #7  
Oud 19 August 2013, 20:40
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 19 August 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jsnngtrslu Bekijk bericht
Hallo,

Een vriend van me heeft een tijd geleden een iPod Touch 5G gekocht. Na de setup toonde de AppStore (en iTunes) het oude ontwerp van iOS5 en lager, niet dat van iOS6. Ook had de tabbar niet de gewoonlijke volgorde van icoontjes, en bijv. Categorieen en Top 25 gaven de melding "Your request produced an error. [newNullResponse]" met de alert "Verbinding met iTunes Store mislukt".
Na een paar dagen ging het naar behoren werken, geen foutmeldingen meer en het gewoonlijke iOS6 ontwerp.

Nu, bijna een maand later, is het probleem terug. De AppStore begon weer de verkeerde tabbar te tonen, maar enkel Categorieen en Top 25 gaven dezelfde foutmelding, Uitgelicht, Updates en Zoeken werkte naar behoren.

Weet iemand de oplossing hiervoor, of heeft iemand hetzelfde probleem ervaren?
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb dezelfde problemen met mijn iPhone 5. De app store werkt niet naar behoren met de in het citaat beschreven probleem. Ik heb een reservekopie terug gezet en dit werkte voor een paar uur. Voor de rest een super toestel. Zou het met de aankomende software update verholpen zijn? De firmware is 6.1.4. Wie weet inmiddels hoe ik dit kan verhelpen? Bedankt voor de moeite.
  #8  
Oud 25 August 2013, 14:41
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 24 January 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Maar nog geen oplossing kunnen vinden.
  #9  
Oud 26 August 2013, 12:11
» iPod touch 16GB (v5)  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 26 August 2013
Berichten: 1
Standaard

hey ik heb precies het zelfde probleem dus ik heb apple gebeld en die herkenden deze error niet. beetje triest. maar na lang in de wacht te hebben gestaan kwamen ze met een paar opties.

optie 1: wis je safari geschiedenis en je cookies. (waarom?? geen idee)
optie 2: probeer een andere Wi-Fi (dan weet je of het aan jouw Wi-Fi ligt of niet)
optie 3: probeer een andere apple ID ( dan weet je of het aan jouw apple ID ligt)
optie 4: je ipod synchroniseren met je pc (ook geen idee waarom)
optie 5: daar heeft hij een uur naar moeten zoeken en dat was : een reservekopie maken van je gegevens en het apparaat nieuw configureren.

als je meer info wilt over optie 4 en 5 moet je even mij een mailtje sturen want dan stuur ik je jouw de mail waarin mij deze laatste 2 opties worden aangeboden.

ik hoop dat dit werkt.

ik heb optie 1,2 en 3 al geprobeerd maar zonder succes.
  #10  
Oud 26 August 2013, 20:36
» iPod touch 32GB (v5) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 August 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ebaartje Bekijk bericht
hey ik heb precies het zelfde probleem dus ik heb apple gebeld en die herkenden deze error niet. beetje triest. maar na lang in de wacht te hebben gestaan kwamen ze met een paar opties.

optie 1: wis je safari geschiedenis en je cookies. (waarom?? geen idee)
optie 2: probeer een andere Wi-Fi (dan weet je of het aan jouw Wi-Fi ligt of niet)
optie 3: probeer een andere apple ID ( dan weet je of het aan jouw apple ID ligt)
optie 4: je ipod synchroniseren met je pc (ook geen idee waarom)
optie 5: daar heeft hij een uur naar moeten zoeken en dat was : een reservekopie maken van je gegevens en het apparaat nieuw configureren.

als je meer info wilt over optie 4 en 5 moet je even mij een mailtje sturen want dan stuur ik je jouw de mail waarin mij deze laatste 2 opties worden aangeboden.

ik hoop dat dit werkt.

ik heb optie 1,2 en 3 al geprobeerd maar zonder succes.

Bedankt voor het delen van de info van het bellen met Apple. De 5 opties die je opsomt, die zijn in volgorde doorgestuurd naar jou door Apple? En voor optie 4 en 5, waarvoor is daar meer uitleg nodig in email dan?
Ik zal de opties eens uittesten, nogmaals bedankt
  #11  
Oud 27 August 2013, 11:40
» iPhone 6s 16GB (Zilver) [FW: 9.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2012
Berichten: 44
Standaard

Zelfde probleem gehad. Even backup maken in iTunes, en dan de iPod herstellen en daarna backup terugzetten.
  #12  
Oud 30 August 2013, 19:09
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 August 2013
Berichten: 77
Standaard

Ook zelfde probleem gehad gisteren maar het raarste bij is da bij toestellen vanalles gebeurd ma dat ze vanzelf altijd terug opgelost graken
  #13  
Oud 30 August 2013, 23:16
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 4 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 19 October 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 743
Standaard

Ik denk dat dit meer een server Side issue is. Hopelijk zal dit met iOS7 niet meer voorkomen.
  #14  
Oud 15 September 2013, 18:34
» iPod touch 32GB (v5) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 August 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RicardoDimm Bekijk bericht
Zelfde probleem gehad. Even backup maken in iTunes, en dan de iPod herstellen en daarna backup terugzetten.
Je bedoelt dat het probleem bij jou is opgelost? Ik doel nu op het topic dat je had over ditzelfde probleem. Herstellen was de oplossing?
Reageren

Labels
appstore, error, ios6, niet werkend, oud


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store toont 'oud' interface na reboot met iOS 6 iTompie iPhone algemeen 3 14 June 2012 19:21
Windows: Nieuw backup werkt niet zonder oud password nlrela iTunes 1 24 September 2011 13:52
toetsenbord werkt niet in AppStore Vinnyl iPhone algemeen 0 11 June 2011 20:58
Appstore via iphone werkt niet RedBull iPhone Apps 0 6 April 2011 22:26
appstore werkt niet meer vespresso Archief 6 22 October 2008 11:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.