AppStore werkt niet en toont oud ontwerp discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een vriend van me heeft een tijd geleden een iPod Touch 5G gekocht. Na de setup toonde de AppStore (en iTunes) het oude ontwerp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppStore werkt niet en toont oud ontwerp
Hallo,
Een vriend van me heeft een tijd geleden een iPod Touch 5G gekocht. Na de setup toonde de AppStore (en iTunes) het oude ontwerp van iOS5 en lager, niet dat van iOS6. Ook had de tabbar niet de gewoonlijke volgorde van icoontjes, en bijv. Categorieen en Top 25 gaven de melding "Your request produced an error. [newNullResponse]" met de alert "Verbinding met iTunes Store mislukt". Na een paar dagen ging het naar behoren werken, geen foutmeldingen meer en het gewoonlijke iOS6 ontwerp. Nu, bijna een maand later, is het probleem terug. De AppStore begon weer de verkeerde tabbar te tonen, maar enkel Categorieen en Top 25 gaven dezelfde foutmelding, Uitgelicht, Updates en Zoeken werkte naar behoren. Weet iemand de oplossing hiervoor, of heeft iemand hetzelfde probleem ervaren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook last van. Hoop snel op een oplossing
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Maar nog geen oplossing kunnen vinden.
|
|
|||
|
|||
hey ik heb precies het zelfde probleem dus ik heb apple gebeld en die herkenden deze error niet. beetje triest. maar na lang in de wacht te hebben gestaan kwamen ze met een paar opties.
optie 1: wis je safari geschiedenis en je cookies. (waarom?? geen idee) optie 2: probeer een andere Wi-Fi (dan weet je of het aan jouw Wi-Fi ligt of niet) optie 3: probeer een andere apple ID ( dan weet je of het aan jouw apple ID ligt) optie 4: je ipod synchroniseren met je pc (ook geen idee waarom) optie 5: daar heeft hij een uur naar moeten zoeken en dat was : een reservekopie maken van je gegevens en het apparaat nieuw configureren. als je meer info wilt over optie 4 en 5 moet je even mij een mailtje sturen want dan stuur ik je jouw de mail waarin mij deze laatste 2 opties worden aangeboden. ik hoop dat dit werkt. ik heb optie 1,2 en 3 al geprobeerd maar zonder succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor het delen van de info van het bellen met Apple. De 5 opties die je opsomt, die zijn in volgorde doorgestuurd naar jou door Apple? En voor optie 4 en 5, waarvoor is daar meer uitleg nodig in email dan? Ik zal de opties eens uittesten, nogmaals bedankt |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem gehad. Even backup maken in iTunes, en dan de iPod herstellen en daarna backup terugzetten.
|
|
|||
|
|||
Ook zelfde probleem gehad gisteren maar het raarste bij is da bij toestellen vanalles gebeurd ma dat ze vanzelf altijd terug opgelost graken
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat dit meer een server Side issue is. Hopelijk zal dit met ios7 niet meer voorkomen.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
appstore, error, ios6, niet werkend, oud |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store toont 'oud' interface na reboot met iOS 6 | iTompie | iPhone algemeen | 3 | 14-06-12 20:21 |
Windows: Nieuw backup werkt niet zonder oud password | nlrela | iTunes | 1 | 24-09-11 14:52 |
toetsenbord werkt niet in AppStore | Vinnyl | iPhone algemeen | 0 | 11-06-11 21:58 |
Appstore via iphone werkt niet | RedBull | iPhone Apps | 0 | 06-04-11 23:26 |
appstore werkt niet meer | vespresso | Archief | 6 | 22-10-08 12:44 |
|
|