Nieuw backup werkt niet zonder oud password discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil van een oude iPhone een back up maken, om deze op een nieuwe iPhone terug te zetten. Helaas staat het vinkje voor encrypte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw backup werkt niet zonder oud password
Ik wil van een oude iPhone een back up maken, om deze op een nieuwe iPhone terug te zetten.
Helaas staat het vinkje voor encrypte backups aan en heb geen flauw idee, welk password dat was (is niet mijn pc...). Dacht dat ik dat password niet nodig had, omdat ik een hele nieuwe backup wil maken (heb alle oude backups verwijderd) ... met een nieuw password dus. Nu verlangt iTunes dus een password voor een backup dat niet meer bestaat en ik dus ook helemaal niet wil hebben ... Hoe kan je onder windows 7 het password voor je iPhone backups compleet resetten ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je aanname dat Windows 7 dat bepaalt hoeft niet juist te zijn...
Als je bijvoorbeeld gesigneerde profielen op je iPhone hebt staan leidt dat tot de verplichting een wachtwoord bij elke backup te gebruiken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup maken werkt niet, sessie kan niet starten | Twananas | iTunes | 0 | 01-07-10 01:40 |
Huidig alpine password werkt niet | chris52 | Archief | 4 | 09-01-10 17:00 |
Backup werkt niet | miteho | iTunes | 0 | 12-10-09 15:11 |
Connecten met Fugu werkt niet; password onjuist | dnzl | Unlock [archief] | 3 | 06-12-07 10:45 |
|
|