Connecten met Fugu werkt niet; password onjuist discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer zojuist via mijn Mac te connecten met mijn iPhone, maar krijg geen verbinding. Het password dottie is niet juist. Ik heb niet eerder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Connecten met Fugu werkt niet; password onjuist
Ik probeer zojuist via mijn Mac te connecten met mijn iPhone, maar krijg geen verbinding. Het password dottie is niet juist.
Ik heb niet eerder verbinding geprobeerd te maken (heb de iPhone laten hacken bij iemand anders). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde pronleem, alleen bij mij geeft ie aan:
"Warning : Remote Host Identification Has Changed"... |
|
|||
|
|||
dnzl....
welke versie iPhone heb je ? Dottie werkt bij 1.02. Als je 1.1.1 of 1.1.2 hebt werkt alpine als password. Mocht diegene die hem gehackt heeft voor je een ander password ingesteld hebben, kun je het programma independance gebruiken om je password te veranderen. Chieleke... Bij Remote Host Identification Has Changed..... gewoon doorgaan.... Hij vraagt dan naar het password en je kunt verder. Mocht dat niet lukken, ga dan in Fugu naar Preferences/ en klik op known hosts en verwijder hier de known host door hem aan te klikken en delete te klikken. Vergeet niet op save te drukken voordat je het opnieuw probeert. succes |
|
|||
|
|||
Gaan we proberen! Thnx voor de reactie!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet opladen of connecten met itunes | keesdr | iTunes | 1 | 29-12-10 09:40 |
Huidig alpine password werkt niet | chris52 | Archief | 4 | 09-01-10 17:00 |
kan niet connecten met AppStore | Leonk | iPhone Apps | 5 | 25-06-09 19:35 |
[Oplossing] Niet opladen en niet connecten met pc | pascalletje | iPhone algemeen | 0 | 28-06-08 03:21 |
Map verwijderen met Fugu lukt niet | chonazz | Unlock [archief] | 1 | 05-12-07 18:35 |
|
|