kan niet connecten met AppStore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, zojuist 3.0 erop gezet ging allemaal prima. Nu wil ik een app updaten maar het duurt erg lang voordat er ook maar iets gebeurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet connecten met AppStore
Hallo,
zojuist 3.0 erop gezet ging allemaal prima. Nu wil ik een app updaten maar het duurt erg lang voordat er ook maar iets gebeurd onder de app staat "wachten" en uiteindelijk komt er een fout melding: "er is een fout opgetreden" "sluiten" komt dit omdat het omdat het nu misschien extra druk is bij de appstore?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klopt!
In iTunes kan ik ook mijn updates niet ophalen.. netwerk time-out... |
|
|||
|
|||
vandaag is het opgelost.Het zal tedruk zijn geweest.
van mij mag er een slotje op |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook 3.0 eropgezet ging ook soepel tot ik me pin opnieuw moest invoeren op me iphone.Nu kan ik nergens meer in, in mijn scherm krijg ik te zien: een kabel een pijl naar i tunes.
En ik kan met me pc niet meer op itunes komen Wie weet een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Opnieuw unlocken en jailbraken suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet opladen of connecten met itunes | keesdr | iTunes | 1 | 29-12-10 09:40 |
iphone 3Gs en iphone 4 kan niet connecten. Help aub | pinokkia | Wi-Fi | 3 | 03-10-10 11:31 |
[Oplossing] Niet opladen en niet connecten met pc | pascalletje | iPhone algemeen | 0 | 28-06-08 03:21 |
Windows: WinSCP kan niet meer connecten | starboy | Desktop-applicaties | 3 | 28-01-08 12:56 |
Connecten met Fugu werkt niet; password onjuist | dnzl | Unlock [archief] | 3 | 06-12-07 10:45 |
|
|