weatherpro en weather machine updaten niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weather Machine wil niet updaten. Hij heeft een keer het weer opgehaald toen hij net geinstalleert was en ik hem voor het eerst starte. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weatherpro en weather machine updaten niet
Weather Machine wil niet updaten. Hij heeft een keer het weer opgehaald toen hij net geinstalleert was en ik hem voor het eerst starte.
Nu wil hij alleen updaten als ik de plaats van het weer uit de lijst verwijder, daarna opnieuw opzoek, en toevoeg. Is hier geen makkelijkere manier voor? Ook weatherpro heeft er niet veel zin in. Het huidige locale weer wil hij wel updaten en geven, maar de voorspelling van komende uren en dagen wil hij niet, hij zegt namenlijk; update failed. Deze 2 apps zijn mn favorite weer apps, heel jammer dat ze niet goed meer werken zo opeens. (last van op firmware 3.0, maar had dezelfde problemen op 2.2.1) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo BorgqueenX bij mij werkt WeatherPro feiloos, misschien moet je het programma een keer helemaal verwijderen en opnieuw installeren via de App store ?
Succes ermee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
weather app start niet op | webferret | iPhone Apps | 0 | 12-08-10 13:27 |
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? | widescreen | Unlock [archief] | 11 | 11-04-08 23:31 |
Weather en Clock slaan niet goed op | mkrve | iPhone algemeen | 6 | 02-04-08 00:59 |
|
|