//

weatherpro en weather machine updaten niet

weatherpro en weather machine updaten niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weather Machine wil niet updaten. Hij heeft een keer het weer opgehaald toen hij net geinstalleert was en ik hem voor het eerst starte. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-09, 18:43
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard weatherpro en weather machine updaten niet

Weather Machine wil niet updaten. Hij heeft een keer het weer opgehaald toen hij net geinstalleert was en ik hem voor het eerst starte.
Nu wil hij alleen updaten als ik de plaats van het weer uit de lijst verwijder, daarna opnieuw opzoek, en toevoeg. Is hier geen makkelijkere manier voor?

Ook weatherpro heeft er niet veel zin in. Het huidige locale weer wil hij wel updaten en geven, maar de voorspelling van komende uren en dagen wil hij niet, hij zegt namenlijk; update failed.

Deze 2 apps zijn mn favorite weer apps, heel jammer dat ze niet goed meer werken zo opeens. (last van op firmware 3.0, maar had dezelfde problemen op 2.2.1)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 16:49
Trick9 Trick9 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 18
Standaard

Hallo BorgqueenX bij mij werkt WeatherPro feiloos, misschien moet je het programma een keer helemaal verwijderen en opnieuw installeren via de App store ?

Succes ermee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
weather app start niet op webferret iPhone Apps 0 12-08-10 12:27
Stocks, Weather...worden niet opgeslagen ? widescreen Unlock [archief] 11 11-04-08 22:31
Weather en Clock slaan niet goed op mkrve iPhone algemeen 6 01-04-08 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.