Weather en Clock slaan niet goed op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iphone 1.1.4 unlocked met iLiberty en als ik bij clock meerdere steden toe voeg onthoud hij die niet... alleen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weather en Clock slaan niet goed op
Ik heb sinds kort een iphone 1.1.4 unlocked met iLiberty
en als ik bij clock meerdere steden toe voeg onthoud hij die niet... alleen de 1e. momenteel amsterdam Bij Weather heb ik ook het probleem dat hij niets opslaat... kan mooi allemaal andere steden toevoegen/verwijderen... maar als ik de app afsluit, naar home ga en weer naar weather...staat hij weer gewoon op de standaard stad "Cupertino" Iemand enige tips?heb tot nu toe alleen de NL taalpakketten geinstalleerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hmmm even een restore gedaan naar 1.1.4 en opnieuw ulock etc via iliberty
en nu dus op kale iPhone bewaart ie ook de clock en weather niet..? Doe ik nu iets fout ofzo?? |
|
||||
|
||||
Na een restore zet je dan een backup terug? Dit zorgt vaak voor fouten heb ik gehoord.
|
|||
|
|||
nee heb geen backups terug gezet....
kan het zijn dat na een unlock/jailbreak bijv, de schrijfrechten ergens niet goed staan voor de apps? (ik doe maar een wilde gok) Laatst gewijzigd door mkrve; 01-04-08 om 23:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verkeerde rechten zou het kunnen zijn ja. Ben benieuwd of iedereen dit heeft met liberty+ |
|
|||
|
|||
merk nu dat het niet alleen aan clock/weather ligt... maar dat het algemener is.
bijv. de NES emulator kan geen games saven Touchpad Pro kan geen servers opslaan... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu weather werkt niet meer goed na installatie ios4. | evelyn doets | iPhone algemeen | 1 | 01-07-10 22:40 |
live clock en live weather werken niet bij mij 3.0 | crystalclear | Jailbreak apps en thema's | 53 | 28-04-10 22:47 |
Goed programma gezocht voor vertrouwelijk info in op te slaan. | Snuffels | iPhone Apps | 5 | 21-07-09 23:02 |
[Update] LCD Clock Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 41 | 19-12-08 17:44 |
|
|