[Update] LCD Clock Weather Widget discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien deze niet helemaal thuis hoorde in het 'woensdag thema topic' maak ik maar even een nieuw topic aan. Ik heb zelf ook enkele aanpassingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[Update] LCD Clock Weather Widget
Aangezien deze niet helemaal thuis hoorde in het 'woensdag thema topic' maak ik maar even een nieuw topic aan. Ik heb zelf ook enkele aanpassingen gedaan en daarom eigenlijk deze aparte thread, zo kunnen mensen hun bevindingen hier posten en niet in het woensdag thema topic dat al aardig vol staat met vragen, problemen, etc.
Maar nu even over de update, zoals je kan zien heb ik alles even omgezet naar de Nederlandse Taal ! Dus alle berichten die op je lockcscherm verschijnen zijn in het Nederlands vanaf nu, ook heb ik de map voor de 'No Slider text' even aangepast. Als alles goed is zou je nu terug de NL taal moeten hebben voor pop up's, Volumeregelaar, enz. Ook heb ik even de tekst' SYNC IN PROGRESS' verwijdert aangezien deze nogal in de knoei zat met de LCD Klok. PS: Is door mij uitgebreid getest op een Iphone van de eerste generatie, voor de 3G versie kan het zijn dat je de mappen lichtjes moet wijzigen. PSS: Wallpaper is aanwezig in de rar + hieronder nog enkele extra's Citaat:
Credits To Aldwin (Original Creator) Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 26-10-08 om 16:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er super uit, ik ga hem even downloaden en uittesten op mijn iPhone 3G Zal ik naderhand wel even melden of het inderdaad nodig is om dingetjes te wijzigen.
Super gedaan! EDIT: Ziet er goed uit, maar toch nog even één vraagje. Ik heb dat dus nu inderdaad allemaal staan, maar in het lockscreen, zie ik achter de Tap to Unlock button, nog ontgrendel staan.. hoe haal ik dat weg?
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken. Laatst gewijzigd door Jakiie; 26-10-08 om 00:44. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik had nu gelijk toch even een vraagje, is het mogelijk om in dat lockscreen weer de slider terug te plaatsen? Of hoort die Tap to unlock knop echt bij dit thema? Want ik ben die slider wel gewend, en vind dat nou juist bij de iPhone horen zeg maar.. Dus is het mogelijk om via WinSCP ofzo die normale slider weer terug te krijgen? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
ja netjes netjes
|
|
|||
|
|||
ja pak je gewoon die com.apple.TelephonyUI van je andere thema en dan doe je het over schrijven met die die je nu hebt s6
|
|
|||
|
|||
weather werkt goed maar na al vanalles geprobeerd te hebben krijg ik nog altijd de klok niet op mijn scherm. (nl.lproj, taal instellen op Engels, restart, respring, ...)
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik nu de nieuwe sms en gesprek gemist?
|
||||
|
||||
@Sjoeii, lees even de How-To
@ Iedereen, Er is weer een update gebeurt, dus even opnieuw installeren is de boodschap. Eindelijk heeft iemand de Klok bovenop de Layer kunnen krijgen, nu is de klok dus net zo wit als al de rest van je Lockscherm ! Edit: Enkele extra Wallpaper geupload voor het Weather Widget... Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 26-10-08 om 16:01. |
|
|||
|
|||
Is er al een oplossing voor dat er "Ontgrendel" in achtergrond staat?
ps. Als mn telefoon nu in de lader zit zie ik de batterij achter het weer is er een manier om de batterij iets naar beneden te krijgen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De batterij kan je naar beneden krijgen door het bovenste stuck transparant te maken en de batterij lager te plaatsen. Dit moet gebeuren moet Photoshop of dergelijke. Er moet zowiezo ergens een positie code zijn voor de batterij X en Y maar deze heb ik jammer genoeg nog niet gevonden. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik toevallig al geprobeert met het volgende resultaat:
In de werklijkheid zie ik op mijn scherm een half batterij, de onderkant is "weggefade" in het zwart. Waar kan ik die map vinden? Laatst gewijzigd door FibeR; 26-10-08 om 21:19. |
|
|||
|
|||
is tog mooi zo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukt. Ik heb hem inmiddels geintegreerd met intelliscreen |
|
||||
|
||||
Mij is het allemaal gelukt!
Prima update! Heb nu ook alles in het Nederlands, en het weer laat zich nu gelijk zien. Top!
|
||||
|
||||
Werkt bij mij nu ook super thanks nogmaals!
|
|
||||
|
||||
Mooizo ! Kan iemand van jullie 2 dan even zeggen hoe je het op de 3G voor elkaar gekregen hebt ? Of hebben jullie niets aangepast aan de geuploade mappen ?
|
|
||||
|
||||
ik heb je nieuwe update vervangen voor de oudere versie, verder niets.
Prima werk dus van jou! |
|
|||
|
|||
Ik zal vanavond is proberen, wat ik mij afvraag is of dat probleem met die gekke tekens wat je krijgt als je een wachtwoord invoert al is opgelost. Het komt zeker weten doordat je die lockclock.ttf vervangt. Misschien is die file ook aan te passen dat alleen de cijfers onzichtbaar worden gemaakt ipv alle karakters in dat bestand
|
|
|||
|
|||
Oh en vermeld er ook even bij dat je Statusnotifier moet installeren om gemiste oproep/sms/nieuwe mail/whatever te kunnen zien in je lockscreen zoals in jouw startpost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weather widget springboard | Dutchskill | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-10-10 22:21 |
Clock widget verplaatsen | Bijlie | Jailbreak apps en thema's | 7 | 24-06-10 19:41 |
Katra's Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-10 11:33 |
Locksreen Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 34 | 24-10-09 14:34 |
background weather widget | GIGI1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-09-09 12:29 |
|
|