Locksreen Weather Widget discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals gezegd ging ik deze vandaag nog even posten. Deze add-on voor winterboard maakt het mogelijk om het "weer" op je Lockscreen weer te geven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Locksreen Weather Widget
Zoals gezegd ging ik deze vandaag nog even posten. Deze add-on voor winterboard maakt het mogelijk om het "weer" op je Lockscreen weer te geven. Bovendien heeft deze add-on ook de mogelijkheid om de informatie van StatusNotifier weer te geven op je Lockscerm. Deze moet gewoon gekopieerd worden naar de map Themes van winterboard, daarna even enablen ook uiteraard. Je kan je eigen regio/land instellen in de Configure.Me file, deze kan je terugvinden in de private folder. So Enjoy Created By Aldwin Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 18-10-08 om 22:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Thanx, eindelijk een goede locksceer
|
||||
|
||||
Soooooow dies wreed man Super die gaat zeker op mijn iPhone Uit welk theme komt de slider btw?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Leuk heb hem erop gezet. Vraagje kan ik er ook twee onder elkaar zetten ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat zou eventueel mogelijk zijn maar dan moet de add-on voor StatusNotifier een beetje op schuiven. Ik zal het vanavond even vragen aan de maker van dit prachtige thema of hij eventueel een 2de locatie kan toevoegen. PS: Probeer alvast eens even om een 2de Locatie toe te voegen aan de ConfigureME file, dus het moet er dan als volgt uitzien. Laat uiteraard even weten of het werkt al dan niet. var locale = "Mechelen, Belgium" var locale = "Brussel, Belgium" |
|
|||
|
|||
Dat gaat natuurlijk niet werken, dan laat hij alleen brussel zien Je overschrijft de eerste variabele met de tweede...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok, mijn vraag is al verwijderd maar soit, het maakt niet veel uit. Ik heb uiteindelijk de map gevonden en het staat in mijn lijst van winterboard. Enige probleem is dat ik het aanvink maar er niets verandert. Er staat niets op mijn lockscreen.
|
|
||||
|
||||
Je moet de add-on helemaal bovenaan de lijst plaatsen bij WinterBoard...
|
|
|||
|
|||
heb ik gedaan. Had ik misschien het bestandje zelf in de map moeten zetten? en niet de map met het bestand dan in?
Het is vreemd dat ik het kan aanvinken in winterboard zelf. |
|
||||
|
||||
Je moet alleen maar de map homescreen- 1weekweather.theme in de map Themes plaatsen van WinterBoard, zou meteen moeten werken dan. Welke andere plugins heb je nog enabled met WinterBoard mss ?
|
|
|||
|
|||
is dat dan nog een andere map dan dan die van de lockscreen weather widget? Zoja, vanwaar moet ik die dan halen? Sorry voor de vragen misschien, maar zo simpel als copy paste van jouw overigens heel handige widget is het blijkbaar ook niet, en ik wil het echt wel gebruiken.
De enige andere dingen die op winterboard werken zijn abstract theme en een ander toetsenbord. EDIT: ok, ik heb een beetje gezocht op het forum van mactheme en die aldwin zijn uitleg grondig aan de praat gekregen en alles werkt nu. Bedankt voor de tip en de uitleg. Laatst gewijzigd door Bomans; 16-10-08 om 17:59. Reden: edit-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Ik geloof dat ik dom bezig ben, maar ik krijg helemaal geen map te zien met de benaming: 1weekweather.theme..
want nadat ik het uitpak krijg ik 1 file die windows niet herkent? |
|
|||
|
|||
dat is dus nog iets dat in dezelfde map "themes " moet terecht komen voor het werkt. Je vindt het op de site www.macthemes2.net gebruik de zoekfunctie voor lockscreen aldwin ofzo en je komt in de topic waar je alles vindt wat je moet weten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat het in windows niet wordt herkend, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet werkt op je iPhone. Het is tenslotte niet iets voor windows
|
|||
|
|||
sorry, maar toen ik enkel het rarbestand heb geupload dat jij aangaf werkte het niets. Dan sprak je van een 2de map, 1 week ..., en die heb ik gevonden op dat andere forum. Pas toen ik dat op mijn iphone in de themes map heb gezet werkte alles zoals het hoort.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het al opgelost. Nadat je het bestand uitpakt wat hierboven is gegeven. krijg je een bestand waar geen extensie aan zit. Dus windows herkent het niet en het werkt ook niet als je hem zo op je iPhone zet. Wat ik heb gedaan is zelf de extensie (op het uitgepakte bestandje) *.rar toegevoegd. en opnieuw uitgepakt. Dus heb hem in totaal 2 maal uitgepakt. wanneer je dit doet dan zie je wel de bestanden Casio.theme, etc. Hoop dat je er wat aan hebt! |
|
||||
|
||||
Als ik de rar open van de beginpostr zie ik het volgende -> homescreen- 1weekweather.theme
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weather widget springboard | Dutchskill | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-10-10 22:21 |
Katra's Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-10 11:33 |
background weather widget | GIGI1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-09-09 12:29 |
[Update] LCD Clock Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 41 | 19-12-08 17:44 |
Locksreen Kalender Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 10 | 11-11-08 21:24 |
|
|