FW 3.1.2, Winterboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mn iPhone heb geupdate naar FW 3.1.2 crasht Winterboard de hele tijd, iemand enig idee hoe ik t weer goed werkend krijg??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FW 3.1.2, Winterboard
Sinds ik mn iPhone heb geupdate naar FW 3.1.2 crasht Winterboard de hele tijd, iemand enig idee hoe ik t weer goed werkend krijg??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien werkt het wel gewoon niet op 3.1.2.
|
|||
|
|||
Heb jij er dan geen Winterboard op!?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok, ga t ook maar eens proberen zonder Winterboard dan..
Trouwens is er een soort van vervanger voor Supreme Prefs?? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thnx voor je reply anyway..
|
|
|||
|
|||
ik heb 3g met FW 3.1.2
en winterboard werkt gewoon hoor |
|
|||
|
|||
Gek zeg, bij mij crasht ie echt de hele tijd en zodra ik Winterboard eraf haal doet ie t weer.. Gaat ie niet zeg maar automatisch in de Safe Mode
|
|
|||
|
|||
Nope, ik kan elk willekeurig thema installeren dat ik wil en hij loopt niet vast ofzo.
|
|
|||
|
|||
Ok dan... Lucky you
|
|
||||
|
||||
Hm, lijkt een typisch probleem voor 3GS want Thaantje zit op 3G. Heb zelf ook hetzelfde probleem op m'n 3GS (dat van Safety mode enzo). Wellicht wat iMario zei: nog niet compatibel met 3.1.2. Wel lullig want ik wil gewoon een doorzichtig dock en mijn eigen wallpaper
|
|||
|
|||
Ik heb hier anders een Belgische 3GS en winterboard loopt als een zonnetje...
|
|
||||
|
||||
Ah, oke. Het vreemde is dat als ik Winterboard weer de-installeer, Cydia aangeeft dat het o.okb ruimte inneemt. Alsof Winterboard er niet echt op staat.
|
|
|||
|
|||
Winterboard werkt bij mij gewoon op de 3GS met 3.1.2
Wat ik niet meer kan vinden is Winterboard Settings dat ervoor zorgde ( toen ik nog op 3.0 zat ) dat de winterboard instellingen onder de settings van de iPhone kwamen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En Supreme Preferences 3.0, maar ik begreep die er niet meer is |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt Winterboard perfect hoor, met FW 3.1...
Alleen heb ik wel, als ik een thema van Cydia afhaal, dat sommige niet helemaal lekker weegegeven worden. Ik heb nu "Old Dock" en "5 Dock Icons" van Cydia afgehaald, samen met een spiegeling op je dock ziet het er echt fantastisch uit. |
|
|||
|
|||
Wie kan mij vertellen hoe ik de ontgrendel knop kan vervangen door een appeltje?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je hier wat aan? Misschien moet je anders even de zoekfunctie gebruiken, vast wel wat over te vinden... |
|
|||
|
|||
Bij mij crashed winterboard ook wel es idd (of nja, me springboard gaat in safe mode, dat bedoel je toch) FF een respring en hij doet het weer correct hier
Ik had met Winterboard wel veel problemen bij 3.0 of 3.1 FW op me 3GS. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winterboard | poncke | Archief | 3 | 04-01-10 19:53 |
winterboard | eurodiver | Archief | 3 | 03-11-09 14:15 |
Winterboard gone... | timberland | Archief | 3 | 19-10-09 11:07 |
Winterboard | HansWorst | Jailbreak apps en thema's | 5 | 05-01-09 02:27 |
To use with winterboard? | remix999 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 30-12-08 23:54 |
|
|