[Update] LCD Clock Weather Widget discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Giel538 Ik zal vanavond is proberen, wat ik mij afvraag is of dat probleem met die gekke tekens wat je krijgt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar daar heb ik me de afgelopen dagen ook niet aan geërgerd moet ik zeggen..
|
|
|
|
|||
|
|||
als ik een bericht krijg, krijg ik nog altijd "bekijk" onderaan te zien ipv tab zo unlock
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben deze vergeten toe te voegen aan de Springboard.strings. Dus voeg even onderstaande code toe aan die springboard.strings file die je kan vinden in de map en.Iproj.
"SMS_LOCK_LABEL" = ""; |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok werkt perfect nu
nu nog die klok in 24 uren stelsel en we zijn vertrokke |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Welke programma heb je geinstalleerd, zodat je een icon in status balk krijgt van gemiste oproep, sms..?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo , Alles is perfect gelukt ik moet juist nog eens kijken om die nieuwe sms & gemist gesprek vinden & Ook hoe zet je die klok in 24 uurs mode dat als het 11uur savonds is dat er 23u opkomt
Groetjes & Bedankt , zit nu op school dus hopelijk een snelle reactie voor vanavond dat ik het allemaal kan oplossen! Grtz |
|
|||
|
|||
nl.iproj
Citaat:
Grtzzzz |
|
|||
|
|||
En waar moet je precies die '''' "SMS_LOCK_LABEL" = ""; ''''''
Zetten bij springboard.strings? grtz Angelo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu krijg ik onder tap to unlock zo doorzichtig Bekijk staan ik heb ook al en.iproj verandrd naar nl.iproj |
|
||||
|
||||
Download de rar onderaan en gebruik die nl.Iproj map. En volgende x even nadenken voor je dingen gaat posten als 'dit werkt niet', daar heeft echt niemand een boodschap aan. Wat jij fout doet is de map de naam geven iproj, deze moet Iproj zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gRTZ |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Niemand heeft er verder aandacht aan besteed aangezien nu HomeScreen 2.0 uit is. Anyway deze widgets verbruiken toch zo'n 35% meer energie van je iphone dus ik gebruik ze bewust niet meer. Ik vind een widget of een thema erg leuk maar als je zo bijna de helft meer energie verbuikt heb ik het liever niet, batterij van iphone is al niet geweldig van zichzelf.
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik nl.Iproj vinden? Ik kan hem nergens vinden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weather widget springboard | Dutchskill | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-10-10 22:21 |
Clock widget verplaatsen | Bijlie | Jailbreak apps en thema's | 7 | 24-06-10 19:41 |
Katra's Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-10 11:33 |
Locksreen Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 34 | 24-10-09 14:34 |
background weather widget | GIGI1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-09-09 12:29 |
|
|