Goed programma gezocht voor vertrouwelijk info in op te slaan. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een programma waar ik vertrouwelijk info in op te slaan. Zo als bank info en wachtwoorden enzo. Maar het liefst een die je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goed programma gezocht voor vertrouwelijk info in op te slaan.
Ik zoek een programma waar ik vertrouwelijk info in op te slaan.
Zo als bank info en wachtwoorden enzo. Maar het liefst een die je zelf kan aanpassen. Heb Safe geprobeerd maar daar kan je dus niks aanpassen. Had op mijn Nokia Handy Safe van Epocware dat was top. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zelf gebruik ik mSecure.
|
||||
|
||||
Gebruik hier eWallet. Alles zelf aan te passen (wallets, icoontjes (standaard of eigen iconen), draadloos (Wi-Fi) syncen met de desktop app.
Zeer tevreden hierover. |
|
|||
|
|||
1Password.. wat mij betreft prima!
|
|
|||
|
|||
Hoe weet je zeker dat de ontwikkelaar niet een optie ingebouwd heeft die deze gegevens van afstand kunnen lezen?
|
|
|||
|
|||
Dat weet je nooit, ik gebruik zelf ook 1password, erg goed en icm. Mac client een top keuze (synced met je Mac). Daarbij denk ik dat de makers van dergelijke software er ook niks mee opschieten om je gegevens te misbruiken!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gezocht goed gps voor geocaching | minitrix | iPhone Apps | 1 | 02-05-11 23:40 |
Alternatieven voor cydia programma's gezocht | belmaniak | Archief | 3 | 14-09-09 21:44 |
Windows: gezocht : adressen en goed backup programma (anders dan itunes of microsoft stuff) | lk1 | Desktop-applicaties | 0 | 04-05-09 09:27 |
Weather en Clock slaan niet goed op | mkrve | iPhone algemeen | 6 | 02-04-08 00:59 |
Gezocht info.plist (Sprinboard) 1.1.2 | ironmanixs | iPhone algemeen | 2 | 27-11-07 22:03 |
|
|