Applications die afsluiten? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus sinds maandag mijn nieuwe iPhone 3G[s] 16 GB zwart, ik heb hier al mijn iPod touch applications naar overgezet, maar ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applications die afsluiten?
Ik heb dus sinds maandag mijn nieuwe iPhone 3G[s] 16 GB zwart, ik heb hier al mijn iPod touch applications naar overgezet, maar ik krijg het zelfde probleem als dat ik eerder had al bij mijn iPod Touch, de applications doen het opeens niet meer, ik druk op ze en je krijgt heel kort schermpje te zien, +/- seconde, dan sluiten ze weer af en ben je weer bij home. Ik wordt hier echt schijtziek van
En nu kom ik erachter dat mijn voice control precies hetzelfde doet, hij start heel kort op en stopt meteen weer. Iemand ervaringen en/of hulp waar ik wat aan heb? Ik ga morgen op vakantie naar zuid italie voor 3 weken en zal 3 volle dagen eerst in de auto zitten, dus mijn iPhone zal ik zeker nodig hebben, inclusief de applications natuurlijk.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
misschien toch maar herstellen en dan niet de reservekopie erop zetten? of heb je dat al niet gedaan in eerste instantie?
Ik had er trouwens geen problemen mee, maar wellicht is het bij jou wel misgegaan omdat het van een touch kwam?
|
|||
|
|||
Ja ik heb wel een reservekopie gedaan, dat vroeg itunes meteen, ik dacht ik vind het best. Ik herstel hem wel even ja, lijkt me handiger, bedankt Duurt wel weer super lang om alle muziek erop te zetten -.-
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat even weten of het je is gelukt. |
|
||||
|
||||
Dat kost wel ff tijd, maar zou niet veel verschil moeten zijn met je reservekopie dacht ik.
Maar ik denk dat dat de beste oplossing is, zonder dat alles verloren gaat. |
|
|||
|
|||
Ja dat werkte soms ook bij mij, maar het blijft zich herhalen en soms werkt het ook niet, maar vind het toch niet normaal dat dit gebeurt, je moet het niet fixen maar voorkomen zeg ik altijd
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem met een paar app. met 538 en icarradio. gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, via de itunes en ook geprobeerd direct op de iphone. maar niks helpt. wie heeft de oplossing ?
|
|
||||
|
||||
Harde reset misschien? Home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Even wachten en dan weer aanzetten. Je raakt niks kwijt.
|
||||
|
||||
Helaas dit helpt ook niet. Of moet ik eerst de app eraf halen die buist werken, daarna een harde reset en dan weer opnieuw installeren?
|
|
|||
|
|||
Sommige apps erken bij mij ook niet goed . Teletektst , Wi-Finder , zoekmarktplaats om er een paar te noemen , klappen er om de haverklap uit . Ga ook een hard reset doen nu .
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb deze problemen ook gehad heb programma Bossprefs geinstaleerd
hier kun je diverse instellingen aan passen ook reboot ik heb nu geen problemen meer ook niet met de accu zeer lange stenbay dit was mijn op lossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
programmas die op achtergrond draaien kunnen beheren/afsluiten | Kale_Hollander | iPhone Apps | 14 | 09-09-10 04:19 |
Applications updaten | Tuur Leemans | iPhone Apps | 3 | 12-01-10 00:31 |
Mac OS X: Applications backup? | herbie65 | Desktop-applicaties | 5 | 12-04-08 21:31 |
hoe krijg ik al die software die ik niet via installer kan loaden op me iphone?? | ronvemmerik | Archief | 1 | 29-02-08 01:33 |
|
|