WinSCP kan niet meer connecten discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) ja ik heb dus iedere keer dat probleem dat ik niet meer kan inloggen, het heeft een lange tijd gelukt, toen wou ik de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WinSCP kan niet meer connecten
ja ik heb dus iedere keer dat probleem dat ik niet meer kan inloggen, het heeft een lange tijd gelukt, toen wou ik de iPhone van mijn vriend inloggen en dat werkte niet, de mijne ging dan wel weer, nu paar weken later gaat de mijne ook niet meer,
CONNECTION REFUSED staat er kandit te maken hebben met de update van BSD subsystem 2.0 ? Laatst gewijzigd door starboy; 27-01-08 om 17:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nu werkt het dus wel weer blijkbaar....maar iemand anders z'n iPhone kan ik niet connecten...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) heb je in de iphone die je in je Wi-Fi netwerk wil 'pluggen' de beveiligingscode ingegeven van dat netwerk (in jouw phone is die hoogstwaarschijnlijk reeds een keertje ingegeven zodat die ook blijft bewaard) 2) SSH aangeschakeld? 3) Check IP van de phone wanneer je verbinding hebt met jouw netwerk: het zou best kunnen dat jou router een andere IP toekent aan dit nieuwe toestel vb. jouw phone 192.168.2.3, andere phone 192.168.2.4 |
|
|||
|
|||
1) ja netwerkbeveiliinging is ok..
2) SSH is ook aangeshakeld. 3) Ik zal in de toekomst eens letten op dat ip adres..mss dat het daar iets mee zal te meken hebben.. groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[winSCP] Foutmelding tijdens connecten iPhone. | iShento | Desktop-applicaties | 13 | 25-02-10 23:16 |
kan niet connecten met AppStore | Leonk | iPhone Apps | 5 | 25-06-09 19:35 |
Kan niet meer bellen na installatie via Winscp | mikstar | Archief | 3 | 09-02-09 13:49 |
Connecten via WinSCP | SuperDutch | Unlock [archief] | 11 | 02-02-08 18:08 |
|
|