IM+ 3.0 naar 3.1 met push discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een storing, stuurde een reactie en kreeg deze mail: Hello, Sorry for this inconvenience. Current IM+ version 3.0 is not fully compatible with ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IM+ 3.0 naar 3.1 met push
Ik had een storing, stuurde een reactie en kreeg deze mail:
Hello, Sorry for this inconvenience. Current IM+ version 3.0 is not fully compatible with new 3.0 OS. New IM+ version 3.0, which is fully compatible with 3.0 OS, is now being tested by Apple and will be available in AppStore within a week or so. Keep an eye on our free updates Most often the problem happens when many dialogs are opened. If you have finished conversation in some dialog, please close it. This will help to avoid the problem. If you need any further assistance, please contact us. Support Team SHAPE Services IM+ All-in-One Messenger, IM+ for Skype for iPhone, BlackBerry, Windows Mobile, Android, Palm Dus nog èèn week.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had een vraagje over de 3.1 (niet 3.0) software. IK heb die gedowload alleen pusht hij dus niet. Hebben meer mensen daar problemen mee? (ik heb een ipod touch 1ste generatie 3.0 software (geen jailbreak) en berichtgeving aanstaan. Kan iemand mij hierbij helpen? of hebben andere mensen hier ook problemen mee?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
jah keb er ook last van hij zegt verbind met itunes om push berichtgeving te gebruiken lekker zoals ik eht begrijp werkt het alleen als je met itunes ben verbonden terwijl ik nu dus verbonden ben en nog werkt het niet |
|
|||
|
|||
Je hebt blijkbaar een iPhone 2G. Daar werkt push niet, omdat deze iPhone nooit officieel geactiveerd is.
|
|
|||
|
|||
maar waarom doet een ipod touch het dan niet? Of komt dat misschien doordat ik die software ook niet officieel heb gedownload???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, alleen daarna doet hij het nog steeds niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|