Geen mail? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb dus sinds vandaag de nieuwe iphone en als eerste dacht ik... ik maak een itunes account aan (wat ik ten tijde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mail?
Hallo allemaal,
Ik heb dus sinds vandaag de nieuwe iphone en als eerste dacht ik... ik maak een itunes account aan (wat ik ten tijde van mijn ipod touch constant uitgesteld heb). Dus ik alles invullen, als betaalwijze 'geen' en alles ging goed. Nou zou ik een mailtje krijgen om mijn account te bevestigen... maar helaas, niks. Dat was via hotmail, zou kunnen dat het daar fout gaat. Niks in de spam-map oid, dus dan maar mijn gmail adres ingevuld ipv mijn hotmail, maar helaas niks! Oftewel, ik heb geen itunes store account en kan dus veel minder doen met mijn iphone. Iemand een idee waar dit vandaan komt of andere 'slachtoffers'? Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen foto in mail? | 123qwerty1234 | Muziek, foto & video | 0 | 23-10-10 15:15 |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
geen mail op de 3gs | flaman87 | iPhone algemeen | 2 | 21-07-09 01:14 |
Geen inkomend mail... | Thersje | iPhone algemeen | 1 | 26-11-08 18:40 |
Geen verificatie e-mail. | MX-LO | Archief | 2 | 24-09-08 19:58 |
|
|