Imac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik terecht met vragen over mijn imac. ondertussen zal ik e vraag maar stellen Ik ben zo slim geweest ( of niet ) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imac
Waar kan ik terecht met vragen over mijn imac.
ondertussen zal ik e vraag maar stellen Ik ben zo slim geweest ( of niet ) om windows te installeren op mijn imac. nu dit werkt allemaal perfect maar ik kan niet meer terug naar mac besturingssysteem. moet ik hiervoor een toets ingedrukt houden. hoe kan ik mijn mac terug herinstalleren indien nodig (zonder cd ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Houdt tijdens het opstarten de ALT toets ingedrukt en kies de opstart partitie. Of kies in het Windows Control Panel Bootcamp dat de Mac van OS X moet opstarten.
Vragen over Macs en OS X worden op dit forum niet gewaardeerd. Ga dus voor verdere vragen naar: Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer... |
|
|||
|
|||
tx a lot
works perfect |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMac 5G | MarcelWezep | Koopinformatie Nederland | 3 | 09-12-12 20:15 |
iMac | jordy94 | Chat en geruchten | 0 | 22-10-12 20:57 |
Imac | Jameyvandermeer | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 21-11-11 18:54 |
iMac | thomth | Koopinformatie Nederland | 1 | 28-07-11 15:45 |
Specificaties iMac | iMC | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-09-10 18:48 |
|
|