iPhone 5 wordt heet bij opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 wordt vrij warm (ik zou zelfs zeggen heet) bij het opladen aan het stopcontact sinds ik iOS 7.0 GM heb draaien. Andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 wordt heet bij opladen
Mijn iPhone 5 wordt vrij warm (ik zou zelfs zeggen heet) bij het opladen aan het stopcontact sinds ik iOS 7.0 GM heb draaien. Andere mensen hier ook last van en hoe dit op te lossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat opladen met ios7 GM had ik ook dat de telefoon aan de achterkant flink in temperatuur op liep. Overigens was dat wel de enige keer dat dat gebeurde. Gelijk na het updaten en toen alles via icloud backup terug kwam.
Daarna was ie normaal met opladen. Wel viel me op dat de batt sneller leeg ging met ios7, ook na een schone installatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s wordt heet | sasmuys | iPhone algemeen | 0 | 15-11-12 21:49 |
iphone 3gs wordt heet tijdens opladen en lijkt dood | Muug | iPhone algemeen | 6 | 12-05-12 23:46 |
iPhone 4 wordt gloeiend heet na waterschade | FamousD | iPhone algemeen | 7 | 30-03-12 00:02 |
Iphone 4 wordt heet bij gebruik | bnijkamp | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 15:02 |
Iphone wordt warm na update bij opladen. | Mauske | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 22:31 |
|
|