//

Geen wifi verbinding meer

Geen wifi verbinding meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen doet mijn wifi raar op mijn Iphone. Eerst had hij moeite met verbinding maken met de router, het duurde voordat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-13, 11:26
micaro84 micaro84 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 45
Standaard Geen Wi-Fi verbinding meer

Sinds een paar dagen doet mijn Wi-Fi raar op mijn Iphone. Eerst had hij moeite met verbinding maken met de router, het duurde voordat hij hem vond. Daarna vond hij de router helemaal niet meer. En toen stond het Wi-Fi aan/uit knopje op grijs. Via het forum heb ik via Algemeen-Stel opnieuw in-Herstel netwerkinstellingen het knopje weer aangekregen.
Maar een paar uur later weer hetzelfde probleem, en daarna kreeg ik het knopje helemaal niet meer aan.
Gisteren de telefoon gereset, alles weer erop gezet, zo rond 14.00 uur was hij klaar, en ik heb er de hele middag en avond geen probleem meer mee gehad.
Nu sta ik vanochtend op, vond hij de router niet meer, heb ik netwerkinstellingen hersteld, en nu staat het knopje weer op grijs.

Ik heb geen zin om mijn telefoon iedere dag volledig te moeten resetten.... Naar mijn idee is de chip niet kapot, Bluetooth gaat gewoon aan, en eigenlijk als hij kapot zou zijn, zou hij het helemaal niet meer moeten doen.....?

Iemand een idee? Alvast bedankt voor je reactie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-13, 11:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door micaro84 Bekijk bericht
Naar mijn idee is de chip niet kapot, Bluetooth gaat gewoon aan, en eigenlijk als hij kapot zou zijn, zou hij het helemaal niet meer moeten doen.....?
Dat klopt niet helemaal. De Wi-Fi/Bluetooth radiochip is een analoge component die intermitterende fouten kan vertonen. Het is het beste is om garantie te claimen bij Apple of bij de winkel waar je de iPhone gekocht hebt.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-08-13 om 11:52. Reden: Foutieve syntax
  #3  
Oud 10-08-13, 15:42
Simlocked Simlocked is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 14
Standaard

Hier zijn al vele topics over gemaakt, inclusief dat van mij. Je kan idd doen wat Timosha zegt. Gewoon contact opnemen met apple als je er nog garantie op hebt. Zo niet, dan is er helaas niets aan te doen.
  #4  
Oud 10-08-13, 17:35
micaro84 micaro84 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 45
Standaard

Mijn Iphone is van juni vorig jaar, dus valt niet meer onder de 1 jaar garantie van Apple. Maar weet iemand of hij wel onder de 2 jaar consumentenrecht valt? De Iphone heb ik bij Apple zelf gekocht.
  #5  
Oud 11-08-13, 01:14
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door micaro84 Bekijk bericht
Mijn Iphone is van juni vorig jaar, dus valt niet meer onder de 1 jaar garantie van Apple. Maar weet iemand of hij wel onder de 2 jaar consumentenrecht valt? De Iphone heb ik bij Apple zelf gekocht.
Dan heb je nog wel een garantie van Apple maar dan niet op de voorwaarden van Apple maar die van de Nederlandse wet (beperkter dus).

Maar dit is een technische fout, dat valt gewoon onder de garantie, je kan ook voor de zekerheid bellen naar Apple en jezelf niet laten ompraten, je hebt wettelijk 2 jaar garantie in nederland, het verschilt is dat de 1ste jaar die onder Apple voorwaarden valt en de 2de jaar onder het Nederlandse wet.

Staat trouwens ook hier uitgelegd.

Laatst gewijzigd door Patryk; 11-08-13 om 01:57.
  #6  
Oud 11-08-13, 11:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patryk Bekijk bericht
je hebt wettelijk 2 jaar garantie in nederland.
Nee, dat klopt niet:

http://www.consuwijzer.nl/elektronic...iode-in-europa

(Ik neem aan dat dit gunstig is; van een dure iPhone mag je vast verwachten dat die langer dan 2 jaar deugdelijk is).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 11-08-13, 16:07
micaro84 micaro84 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 45
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Ik neem contact op met Apple, kijken wat ze voor me kunnen doen.
Je zou inderdaad verwachten dat dat een duur product van iets meer dan een jaar oud het gewoon zou moeten doen, hij is zo goed als nieuw, nog nooit gevallen etc., dus hopelijk kunnen ze helpen, want voor de rest ben ik super tevreden met mn Iphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe router, geen verbinding meer met Wi-Fi mogelijk aagje123 iPhone algemeen 4 11-12-12 13:42
Geen Wi-Fi verbinding meer na update 3.0 missvirusje Wi-Fi 140 24-11-11 22:19
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. mathieu88 Wi-Fi 0 05-09-11 16:07
geen verbinding meer mogelijk (afkoelen Wi-Fi werkt 10 sec.) sportingboy Wi-Fi 1 13-05-11 00:12
geen Wi-Fi verbinding barrel Wi-Fi 0 28-06-10 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.