iphone 4s Jailbreak springt uit! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 4s (jailbreak evasion) springt spontaan ''uit"! laat niet de afsluit fase zien maar springt "gewoon" op zwart! met externe batterij werkt ie wel gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s Jailbreak springt uit!
Mijn 4s (jailbreak evasion) springt spontaan ''uit"!
laat niet de afsluit fase zien maar springt "gewoon" op zwart! met externe batterij werkt ie wel gewoon door...... maar zonder ..... zelfs met 100% doet ie t! als hij dan weer opnieuw opstart (appeltje) gaat hij weer aan en gaat verder waar ik gebleven ben......(apps nog in de taskbar) geen simpin..... batterij is nog goed heb ik (laten) vervangen ....... please help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo,
zit de jailbreak er nog op? anders toch even aansluiten op itunes. zet hem eerst in dfu mode. p.s de kans dat je gegevens kwijt raakt is erg groot |
|
|||
|
|||
Batterij laten vv is de oplossing met goede type aanduiding
|
|
|||
|
|||
Ik denk inderdaad ook gelijk aan vervanging v.d. batterij
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of je het wil, maar de jailbreak verwijderen, is dat een optie?
Hiermee bedoel ik, een volledig herstel. |
Labels |
evasion, iphnoe4s, jailbreak, uitval |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij iPhone 4 heel snel leeg, Iphone blijft niet uit, springt meteen weer aan | aalbeek9 | iPhone algemeen | 2 | 06-02-12 20:08 |
iPhone: Telefoon valt uit en springt aan | BLACKBULLETJE | Jailbreak | 0 | 17-02-11 15:57 |
iPhone: 3G springt na jailbreak terug in restore mode | memyself71 | Jailbreak | 0 | 22-09-10 03:01 |
App (dropbox) springt steeds uit Folder/map | ballegooier | iPhone Apps | 3 | 25-08-10 22:08 |
België: Mail springt steeds direct (2") uit | swytch | Overige providers België | 4 | 25-05-10 01:40 |
|
|