//

mijn iphone word heet/ vrij warm

mijn iphone word heet/ vrij warm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb sinds een paar maanden een iphone 4s die heel heet word. ik heb al op veel forums gekeken waar het aan kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-13, 19:15
jordan119 jordan119 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard mijn iphone word heet/ vrij warm

hey,

ik heb sinds een paar maanden een iphone 4s die heel heet word. ik heb al op veel forums gekeken waar het aan kan liggen en of het goed is dat hij zo heet word en ik ben er achter gekomen dat mijn iphone te heet word (ik kan hem niet aan raken/ik krijg last van man hand door de hitte). ik heb hem dus al een keer naar t-mobile gestuurd voor reparatie en daardoor heb ik een nieuwe iphone gekregen maar nu heb ik weer het zelfde probleem dat hij weer gloeiend heet word bij de sim. Ik heb gelezen dat het aan de Wi-Fi/3g kaart kan liggen maar dat weet ik niet zeker. Hij word meestal alleen warm als ik op 3g of games speel dan merk ik het heel erg. Dus mijn vraag is wat kan ik er aan doen want ik kan hem gewoon niet meer goed vast houden door de warmte.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-13, 20:41
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordan119 Bekijk bericht
hey,

ik heb sinds een paar maanden een iphone 4s die heel heet word. ik heb al op veel forums gekeken waar het aan kan liggen en of het goed is dat hij zo heet word en ik ben er achter gekomen dat mijn iphone te heet word (ik kan hem niet aan raken/ik krijg last van man hand door de hitte). ik heb hem dus al een keer naar t-mobile gestuurd voor reparatie en daardoor heb ik een nieuwe iphone gekregen maar nu heb ik weer het zelfde probleem dat hij weer gloeiend heet word bij de sim. Ik heb gelezen dat het aan de Wi-Fi/3g kaart kan liggen maar dat weet ik niet zeker. Hij word meestal alleen warm als ik op 3g of games speel dan merk ik het heel erg. Dus mijn vraag is wat kan ik er aan doen want ik kan hem gewoon niet meer goed vast houden door de warmte.
Als je via 3G games speelt, of gewoon gamed in het algemeen. De processor wordt hier idd heet van aangezien een iPhone niet intern gekoeld wordt.

Als je dan nog eens via 3G gaat spelen wordt deze chip ook nog eens heet aangezien die veel moeite moet doen voor een stabiel verbinding te maken.

Als je hem dan nog eens in de lader hebt zitten, dan wordt hij nog heter.

Of hier echt een oplossing voor is behalve eens een pauze te nemen tijdens het gamen weet ik niet.
  #3  
Oud 12-08-13, 20:44
jordan119 jordan119 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Als je via 3G games speelt, of gewoon gamed in het algemeen. De processor wordt hier idd heet van aangezien een iPhone niet intern gekoeld wordt.

Als je dan nog eens via 3G gaat spelen wordt deze chip ook nog eens heet aangezien die veel moeite moet doen voor een stabiel verbinding te maken.

Als je hem dan nog eens in de lader hebt zitten, dan wordt hij nog heter.

Of hier echt een oplossing voor is behalve eens een pauze te nemen tijdens het gamen weet ik niet.
klopt daar ben ik het mee eens maar als ik game speel dan doe ik het gewoon via Wi-Fi. maar als ik twitter of safari gebruik dan word hij super heet bij twitter meer dan bij safari.
  #4  
Oud 12-08-13, 20:48
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordan119 Bekijk bericht
klopt daar ben ik het mee eens maar als ik game speel dan doe ik het gewoon via Wi-Fi. maar als ik twitter of safari gebruik dan word hij super heet bij twitter meer dan bij safari.
Dan zal er toch nog iets anders aan de hand zijn. Zit er een hoesje om heen misschien dat geen warmte door laat of iets dergelijks?
  #5  
Oud 12-08-13, 20:53
jordan119 jordan119 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Dan zal er toch nog iets anders aan de hand zijn. Zit er een hoesje om heen misschien dat geen warmte door laat of iets dergelijks?
nee die heb ik er af gehaald om te kijken of het door het hoesje kwam dus nu zit er niks om dus dat is het niet.
  #6  
Oud 12-08-13, 20:57
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordan119 Bekijk bericht
nee die heb ik er af gehaald om te kijken of het door het hoesje kwam dus nu zit er niks om dus dat is het niet.
Dan kan ik je jammer genoeg niet verder helpen.

Ik hoop iemand anders op dit forum wel. En anders misschien toch nog maar eens terug gaan naar de winkel als je nog garantie hebt.
  #7  
Oud 12-08-13, 21:13
jordan119 jordan119 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Dan kan ik je jammer genoeg niet verder helpen.

Ik hoop iemand anders op dit forum wel. En anders misschien toch nog maar eens terug gaan naar de winkel als je nog garantie hebt.
toch bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s word gloeiend heet michelbooreiland iPhone algemeen 1 01-10-12 23:54
Iphone 4 word heel snel warm zembla89 iPhone algemeen 16 04-10-10 13:36
Iphone 2g doet niks en word heet bij oplader timarea51 iPhone algemeen 3 27-03-10 20:55
iphone word warm en batterij in een halve dag leeg... hvdl iPhone algemeen 8 21-03-10 20:10
Iphone word veel te warm tijdens gba pieterwillems iPhone algemeen 2 18-01-09 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:25.