//

Wi-Fi valt de hele tijd weg.

Wi-Fi valt de hele tijd weg. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey beste mensen, Sinds gisteren een iPhone 5 prepaid gekocht maar al gelijk een groot probleem: mijn Wi-Fi verbinding valt de hele tijd weg, het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-08-13, 19:53
LocoRoco LocoRoco is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard Wi-Fi valt de hele tijd weg.

Hey beste mensen,

Sinds gisteren een iPhone 5 prepaid gekocht maar al gelijk een groot probleem: mijn Wi-Fi verbinding valt de hele tijd weg, het is echt ongelofelijk. Het vreemde van alles is dat ik zelfs nog keer op keer mijn wachtwoord opnieuw moet invoeren; het lijkt wel of de iPhone het wachtwoord en het netwerk helemaal niet onthoudt.

Ik heb zelf hiervoor een 4 gehad en ik had er nooit last van en m'n iPad heeft ook er niet echt last van. Echter draait de iPhone 5 op 6.1.4 en de iPad en m'n oude telefoon op 6.0.

Ik heb alles al geprobeerd, maar het kan niet aan m'n router liggen. Alle anderen apparaten werken gewoon vlekkeloos erop.

Ugh, veel op internet gelezen hierover; maar niemand heeft een oplossing.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik wordt er helemaal gek van
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-13, 20:55
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik heb hier meerdere mensen over gehoord. Het schijnt dat het aan een merk/type router ligt. Toch durf ik het niet met zekerheid te bevestigen! Heb je de iPhone 5 prepaid nieuw gekocht?
Reageren

Labels
iphone5, probleem, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S doet het alleen aan de lader + hele tijd zoeken naar netwerk xxxxirisss iPhone algemeen 3 06-07-13 16:05
iPod touch: Na het downloaden van tweaks blijft mijn Ipod rebooten, de hele tijd door Mart4z Jailbreak 7 15-02-13 21:47
3G gaan de hele tijd uit ifonix iPhone algemeen 3 04-06-10 03:26
Gangstar blijft hele tijd haken bij nieuw stuk landschap laden borgqueenx iPhone Apps 0 21-08-09 11:27
Verbinding valt heel de tijd weg blaugrana iPhone algemeen 1 01-07-09 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.