Contacten van Iphone naar sim kopieren ( verplaatsen ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Collega's / Medeleden Ik zit met een Iphone 4S en al mijn nummers staan nu op mijn gsm , toen overgeschakelt naar nieuwe operator ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten van Iphone naar sim kopieren ( verplaatsen )
Beste Collega's / Medeleden
Ik zit met een Iphone 4S en al mijn nummers staan nu op mijn gsm , toen overgeschakelt naar nieuwe operator en dus ook nieuwe simkaart. Ik heb alle nummers nog staan op mijn Iphone, maar hoe krijg ik terug de nummers van mijn Iphone naar mijn Sim kaart om dan later ooit terug een andere gsm te kopen als ik geen Apple meer wil. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan niet. Je kan ze wel backuppen naar Outlook en vanaf daar naar je eventueel nieuwe telefoon.
|
Labels |
iphone, kopieren, sim, verplaatsen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
Contacten van iPad 2 naar iPhone 4S kopieren? | nouska1976 | iPad algemeen | 7 | 02-11-12 13:04 |
Kopieren contacten naar sim kaart | Elberto | iPhone algemeen | 0 | 31-08-11 22:25 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
Kan geen sim contacten kopieren naar iphone | Excellence | iPhone algemeen | 2 | 24-10-09 23:08 |
|
|